Διατροφή - Άσκηση
0

ΔΙΑΣΗΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ! «Απολαύστε αυτές τις τροφές χωρίς ενοχές»

1

Και όμως υπάρχουν τροφές που μπορείτε να απολαύσετε χωρίς ενοχές. Σας αδυνατίζουν…. Αυτές τις τροφές αποκαλύπτει διάσημη διατροφολόγος…

Η διατροφολόγος από τη Φιλαδέλφεια Janet Brill και συγγραφέας του βιβλίου Blood Pressure Down, προτείνει τα παρακάτω.
Τυρί χαμηλό σε λιπαρά
Ένα μπολ με δημητριακά. Όχι όμως εκείνα με γλυκαντικές ουσίες και ζάχαρη, η οποία πριν τον ύπνο μπορεί να σας δημιουργήσει υπερένταση. Μιλάμε για δημητριακά ολικής αλέσεως (σκεφτείτε το πλιγούρι βρώμης ή πίτουρο καλαμποκιού ή νιφάδες) τα οποία χωνεύονται εύκολα και έχουν μόλις 200 θερμίδες ανά μπολ ή και λιγότερο. Συνοδέψτε τα με λίγο γάλα για επιπλέον τρυπτοφάνη και πρωτεΐνη.
Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά
Με μόλις 100-150 θερμίδες, μπορείτε να πάρετε τις πλούσιες θρεπτικές αξίες της ουσίας τρυπτοφάνης καθώς και ικανοποιητική πρωτεΐνη. Το γιαούρτι μπορεί επίσης να βοηθήσει το στομάχι σας να συνέλθει και είναι λιγότερο πιθανό να ξυπνήσετε με καούρα ή δυσπεψία.
Γαλοπούλα
Η γαλοπούλα έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και υψηλή ποσότητα πρωτεΐνη. Τρεις φέτες γαλοπούλας βραστής δεν θα έχουν περισσότερες από 100 θερμίδες.
Μήλο με μια κουταλιά σούπας φυστικοβούτυρο
Τα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Η πρωτεΐνη στο φυστίκι επίσης ή στο βούτυρο αμυγδάλου σας δίνει το αίσθημα κορεσμού χωρίς να βαραίνει το στομάχι.
Καρότα
Σούπερ θρεπτικά και υγιεινά! Ένα μεσαίο καρότο μάλιστα έχει μόλις 10 θερμίδες!
Μπανάνα
Οι μπανάνες όχι μόνο χορταίνουν αλλά είναι το τέλειο βραδινό γεύμα

 

 

 

 

 

Κοινοποίηση:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail