Δέρμα - Αντιγήρανση
0

10 ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΝΕΟΤΕΡΟΙ

neoi

Η γυμναστική μυαλού και σώματος, ο καλός ύπνος και η προσεγμένη διατροφή είναι μερικά από τα κλειδιά που παρατείνουν την νεότητα.  

Δέκα συμβουλές ομορφιάς
1. Μειώστε δραστικά την κατανάλωση κεκορεσμένων ελαίων, που υπάρχουν άφθονα στις ζωϊκής προέλευσης τροφές. Τα λίπη αυτά “βουλώνουν” τις αρτηρίες και προκαλούν καρδιακά προβλήματα. Προτιμάτε τα πολυακόρεστα, καταναλώνοτνας ψάρι και λάδι ελιάς. Αποφεύγετε και το αλάτι, που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση: Οχι πάνω από έξι γραμμάρια αλάτι ημερησίως.
2. Καταναλώνετε καθημερινά άφθονα φρούτα και λαχανικά. Μόνο έτσι εξασφαλίζετε στον οργανισμό σας ένα διαιτολόγιο πλούσιο σε βιταμίνες, ίνες και μέταλλα, αλλά και με τίς τόσο χρήσιμες αντιοξειδωτικές ουσίες.
3. Προσφέρετε στον οργανισμό σας ένα μίνιμουμ ωρών για ύπνο και ξεκούραση που δεν πρέπει να είναι λιγότερες από επτά ημερησίως. Εχει αποδειχθεί από έρευνες ότι οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται επαρκώς παρουσιάζουν εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα. Και το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ο φρουρός του οργανισμού μας για κάθε περίπτωση.
4. Το ανοσοποιητικό σύστημα ενισχύεται και από το… σεξ! Εχει επίσης αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι που κάνουν έρωτα δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα είναι ιδιαιτέρως προφυλαγμένοι από τους διάφορους ιούς. Αλλά μην υπερβάλλετε. Επίσης έχει αποδειχθεί ότι το έντονο και πολύ συχνό σεξ εξασθενεί τον οργανισμό!
5. Προσπαθήστε να κόψετε το κάπνισμα. Οι μη καπνιστές ζουν περισσότερο από τους καπνιστές και διατηρούν νεανικότερη την επιδερμίδα τους.
6. Προσπαθήστε να διατηρείτε ένα σταθερό βάρος και φροντίζετε να λαμβάνετε τα μέτρα σας αμέσως μόλις δείτε να κάνουν την εμφάνισή τους τα παραπανίσια κιλά.
7. Αποφεύγετε την καθιστική ζωή και ασκείστε σε καθημερινή βάση. Η άσκηση όχι μόνο καταπολεμά την παχυσαρκία, αλλά επιβραδύνει και την εμφάνιση της οστεοπόρωσης.
8. Ο ήλιος είναι φίλος μας, αλλά σε υπερβολικές δόσεις γίνεται ο χειρότερος εχθρός της επιδερμίδας μας, αφυδατώνοντας το δέρμα, ξηραίνοντάς το και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την εμφάνιση των ρυτίδων.
9. Ελέγχετε σε τακτά χρονικά διαστήματα την κατάσταση της υγείας σας, υποβαλλόμενοι στο απαραίτητο τσεκ-απ.
10. Μην ξεχνάτε ότι η καλλιέργεια πολιτιστικών ενδιαφερόντων μακραίνει τη ζωή. Έρευνες έχουν αποδείξει την άμεση σχέση μεταξύ του επιπέδου εκπαίδευσης και καλλιέργειας και της διάρκειας της ζωής. Πρόκειται γι’ αυτό που ονομάζουμε “γυμναστική του μυαλού” και που είναι εξίσου σημαντικό με την γυμναστική του σώματος.

Πολλά είναι αυτά που συντείνουν στην πρόωρη γήρανση και στην ανάπτυξη των ελευθέρων ριζών
* Το στρες. Το ελεγχόμενο στρες έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί το αλατοπίπερο της ζωής και επομένως μας χαρίζει ενέργεια και λειτουργεί ως διεγερτικό του οργανισμού με την παραγωγή της αδρεναλίνης. Το χρόνιο στρες, όμως, αποτελεί την αρνητική πλευρά αυτής της κατάστασης. Ιδιαίτερα αρνητικό είναι το στρες που εμφανίζεται κατά την εμμηνόπαυση, κυρίως επειδή αυτή η περίοδος της ζωής της γυναίκας παρουσιάζεται από γιατρούς και μη ως η πιο μελανή. Με τα μελανότερα άλλωστε χρώματα περιγράφονται και οι συνέπειες της εμμηνόπαυσης: Οστεοπόρωση, αρθρίτιδες, ξηροδερμία…
* Η διατροφή: Παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόωρη γήρανση, όπως και στη διατήρηση της φρεσκάδας του δέρματος. Ιδιαίτερα ευεργετική θεωρείται η μεσογειακή δίαιτα, πλούσια σε υδρογονάνθρακες, λάδι ελιάς και εσπεριδοειδή, που περιέχουν ουσίες οι οποίες μπλοκάρουν τον μηχανισμό δημιουργίας των καταστροφικών ελευθέρων ριζών. Στη ζήτημα της αντιγήρανσης πάντως, πάντα σε σχέση με τη διατροφή, μια είναι η λέξη – κλειδί: Βιταμίνη Α.
* Η άσκηση: Θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, διότι όχι μόνο κρατά το σώμα σε φόρμα, αλλά δημιουργεί και μια μοναδική ψυχοσωματική ευφορία, “ξυπνώντας” τον οργανισμό και τροφοδοτώντας τον με ενέργεια.
* Η περιποίηση του προσώπου: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι καλό είναι να προλαμβάνουμε και όχι να θεραπεύουμε. Αλλωστε, όταν οι βλάβες είναι προχωρημένες και έχουν εγκατασταθεί, τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο.

πηγή elzoni.gr

Κοινοποίηση:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail