Άσκηση
0

ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ? Η καλύτερη άσκηση σύσφιξης είναι…

opisthia

Τα οφέλη από τα καθίσματα είναι πολλά. Όχι απλώς γυμνάζουν τα οπίσθια αλλά και τις γάμπες και κινητοποιούν τους κοιλιακούς. Τα  καθίσματα είναι ευεργετικά και για την ισορροπία. Αν συνδιαστούν με καλή διατροφή, τότε τα αποτελέσματα είναι πολύ ορατά μέσα σε 30 ημέρες!

Τα βασικά καθίσματαΗ σωστή κίνηση απαιτεί: όρθια, ανοίξτε τα πόδια όσο και οι ώμοι, γυρίστε τα δάχτυλα ελαφρά προς τα έξω.Κοιτάξτε μπροστά και τείνετε τα χέρια. Λυγίστε τις γάμπες σπρώχνοντας τα οπίσθια προς τα πίσω σαν να πάτε να καθήσετε και αλλάξατε γνώμη. Σπρώξτε τις γάμπες για να σηκωθείτε.

Κάντε το 30 φορές. Μην σηκώνετε τα παπούτσια, σφίξτε την κοιλιά, μην κάθεστε πολύ χαμηλά. Οσο κάνετε την άσκηση τόσο θα παίρνετε τον ρυθμό.

Κοινοποίηση:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail