Σώμα
0

Αδυνάτισμα: 5 θαυματουργά ροφήματα από τσάι και φρούτα που μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας

fruit-tea

Απλά σύντομα και κατατοπιστικά, ροφήματα που μπορείτε να φτιάξετε σπίτι. Το πλεονέκτημα είναι ότι έχετε κάτι που μπορεί να αντικαταστήσει τα αναψυκτικά, να το βγάλετε σε καλεσμένους, και να συνδυάσετε τα ευεργετικά ωφέλη του τσαγιού, των φρούτων, κάποιων φυτών. Μπορείτε να δοκιμάσετε και δικούς σας συνδυασμούς αλλά ας δούμε εφαρμοσμένα παραδείγματα.

Τσάι Αλόης
Βασικά πρόκειται για εκχύλισμα αλόης που μπορεί να γίνει με ζεστό νερό ή με απλή εκχύλιση σε δροσερό νερό αλλά σε πολύ μεγαλύτερο χρόνο. Η Αλόη έχει σπουδαία θεραπευτικά αποτελέσματα. Ο συνδυασμός με μαύρο τσάι του δίνει ένταση.

Χυμός μούρων με πράσινο τσάι
Ειδικά ο χυμός των Cranberries περιέχει τα “κορυφαία” αντιοξειωτικά, έχει αντιφλεγμονώδη δράση, και ωφέλιμα λιπαρά αν και σε μικρές ποσότητες΄, βιταμίνη C και όλα τα καλούδια της φύσης. Το πράσινο τσάι, αν έχει παρασκευαστεί κρύο είναι ιδανικό για να σπάει λίγο την οξύτητα του φρουτοχυμού και να δώσει άρωμα’

Μαύρο τσάι με scoby
To μαύρο τσάι είναι κυρίως το Ινδικό και το τσάι από τη Σρι Λάνκα, ενώ το scoby είναι ένα προβιοτικό αλλά όχι γαλακτοκομικό. Το scoby καταναλώνει σάκχαρα παράγοντας ένα σωρό βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες.

Χυμός ροδάκινο τζίντζερ και μαύρο τσάι
Αυτό είναι μια βόμβα υγείας. Τα αντιοξειδωτικά από τρεις διαφορετικούς κόσμους φυτικών οργανισμών, πλούσιο σε γεύση και αρώματα, ιδανικό για έναν απόλυτα υγιεινό τρόπο ζωής.

Χυμός κεράσι με πράσινο τσάι
Δύσκολη περίπτωση γιατί το κεράσι είναι αρκετά στυφό, οξύ και δύστροπο. Αλλά είναι κορυφαίο σε αντιφλεγμονώδη, αντιοξειδωτικα και γι’ αυτό πολλοί αθλητές το χρησιμοποιούν συμπληρωματικά για αποθεραπεία. Δοκιμάστε διαφορετικούς συνδυασμούς με τσάι, αν και το πράσινο, ως πιο ελαφρύ, μάλλον θα είνα καλύτερα.

Κοινοποίηση:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail