Ρόκα: 5 λόγοι για να την βάλετε στις φρέσκες σαλάτες

Το σούπερ χορταρικό με την πιπεράτη γεύση προστατεύει από χρόνια νοσήματα, όπως οστεοπόρωση, παχυσαρκία και καρκίνο

203

Η ρόκα είναι ένα άριστο τονικό και εξαιρετικά υγιεινό χόρτο, καθώς μάς προστατεύει από την οστεοπόρωση, την παχυσαρκία και τον καρκίνο.

Τρώγεται φρέσκο και δίνει ιδιαίτερα πιπεράτη γεύση στις φρέσκες σαλάτες. Καθαρίζει το αίμα, βοηθά στην αύξηση της αιμοσφαιρίνης στο αίμα, απομακρύνει τη χοληστερόλη, ενισχύει τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων, ρίχνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, σταθεροποιεί το μεταβολισμό και είναι ενισχύει την προσπάθειά για απώλεια βάρους.

Δείτε παρακάτω γιατί δικαιολογημένα έχει εκτοπίσει το μαρούλι και τους λόγους που κάνει καλό στην υγεία μας:

‘Εχει αντικαρκινική δράση

Η ρόκα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά τα οποία αποτελούν την καλύτερη αντικαρκινική ασπίδα του οργανισμού. Όλα όσα κάνουν τη ρόκα πικρή βοηθούν στην αντιμετώπιση των επιβλαβών και καρκινογόνων επιδράσεων των οιστρογόνων του οργανισμού, απωθώντας έτσι μορφές καρκίνου όπως του προστάτη, του στήθους, του τραχήλου της μήτρας, του παχέος εντέρου και των ωοθηκών.

Βοηθά στην απώλεια βάρους

Η ρόκα  βοηθάει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και του νευρικού συστήματος. Η υψηλή της περιεκτικότητα σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β βοηθάει στη καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και του μεταβολισμού. Μία κούπα ψιλοκομμένη ρόκα, αντιστοιχεί σε 5 μόλις θερμίδες, ενώ η υψηλή περιεκτικότητά της σε φυτικές ίνες βοηθάει τη διαδικασία της πέψης και τη σωστή λειτουργία του εντέρου.

Τονώνει το ανοσοποιητικό

Eίναι πλούσια σε βιταμίνη C η οποία συντελεί στο σχηματισμό του κολλαγόνου, βοηθάει στην απορρόφηση του σιδήρου και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Προστατεύει το DNA

Η χλωροφύλλη, η υπεύθυνη για το πράσινο χρώμα όπου υπάρχει αυτό στη φύση, περιέχει μεγάλες ποσότητες μαγνησίου, το οποίο ενισχύει τη σωστή λειτουργία πάνω από 300 μεταβολικών δράσεων στον οργανισμό. Επίσης, προστατεύει από τις αφλατοξίνες, που συχνά συναντώνται σε μουχλιασμένα δημητριακά και όσπρια και μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες στο DNA και το συκώτι.

Δυναμώνει τα οστά

Συγκριτικά με το σπανάκι και άλλα λαχανικά με φύλλα, η ρόκα έχει τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε οξαλικά. Αυτή η ιδιότητά της, σε συνδυασμό με την πληθώρα βιταμινών (κυρίως της βιταμίνης Κ) και μετάλλων που συναντά κανείς σε αυτή, την καθιστούν σημαντική στη διατήρηση της υγείας των οστών.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept