7+2 εναλλακτικοί τρόποι για να διώξετε την ένταση

80

Αν διαπιστώνετε ότι είστε συχνά σε ένταση και… στα όρια να σάς ανέβει η πίεση, τότε είναι σημαντικό να γνωρίζετε κάποιες εναλλακτικές τεχνικές για να μειώσετε το στρες που αποτελεί την βασική αιτία για υπέρταση και έλλειψη ευεξίας.

– Προσοχή στον ύπνο σας. Είναι σημαντικό να κοιμάστε αρκετά καθώς ένας ανεπαρκής ή κακής ποιότητας ύπνος μπορεί να επιφέρει αρνητικές επιδράσεις στη διάθεσή σας την ψυχική σας ευεξία, τα επίπεδα ενέργειάς σας και την φυσική σας υγεία.

– Γνωρίστε τις τεχνικές χαλάρωσης. Ο διαλογισμός, η χαλάρωση των μυών, η καθοδηγούμενη νοερή απεικόνιση, οι ασκήσεις αναπνοών και η γιόγκα είναι εξαιρετικές τεχνικές χαλάρωσης και καταπολέμησης του στρες.

– Ενισχύστε την κοινωνικότητας. Γνωρίστε καινούριο κόσμο κάνοντας ένα μάθημα, ξεκινώντας ένα καινούριο χόμπι ή συμμετέχοντας σε μία εθελοντική ομάδα.

– Οργανωθείτε στη διαχείριση χρόνου. Όσο πιο αποτελεσματικά μπορείτε να ανταποκριθείτε στις εργασιακές και τις οικογενειακές απαιτήσεις, τόσο λιγότερο άγχος θα έχετε. Φροντίστε λοιπόν να αξιοποιείτε σωστά το χρόνο σας για να ζήσετε πιο ξέγνοιαστα.

– Βάλτε φρένο στις στρεσογόνες καταστάσεις. Μην αφήνετε τις πηγές στρες να διαιωνίζονται. Χρησιμοποιήστε διαπραγματευτικές τακτικές για να λύσετε όλα όσα σας γεμίζουν με στρες είτε στη δουλειά είτε στο σπίτι.

-Φροντίστε τον εαυτό σας. Χαρίστε στον εαυτό σας ένα μασάζ. Απολαύστε μία εμπειρία αργά και αποτελεσματικά. Για παράδειγμα φάτε αργά και συγκεντρωθείτε στη γεύση και τις αισθήσεις που προκαλεί κάθε μπουκιά. Κάντε μία βόλτα, απολαύστε ένα σύντομο ύπνο ή ακούστε την αγαπημένη σας μουσική.

-Ζητήστε βοήθεια χωρίς ενδοιασμούς. Μη φοβηθείτε να ζητήσετε βοήθεια αν πιστεύετε πως την χρειάζεστε. Ο/Η σύντροφός σας και οι φίλοι σας είναι εκεί για σας, ενώ αν το στρες και το άγχος επιμείνει τότε καλό θα ήταν να μιλήσετε με το γιατρό σας.

Σημειώνουμε ακόμη ότι σημαντικά «όπλα» στη μείωση του άγχους είναι να ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής φροντίζοντας να διατηρείστε σε ένα σταθερό και υγιές βάρος. Επιπλέον να  αποφύγετε το κάπνισμα, να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας και να ακολουθήσετε μία διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, άπαχες πρωτεΐνες και καλά λιπαρά.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept