Πως θα αντιμετωπίσεις την δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη!

130

Q48_NIwnRQfZcEaHV6NaRQ
Η αλήθεια είναι πως η δυσκοιλιότητα είναι ένα συνηθισμένο σύμπτωμα στην εγκυμοσύνη που επηρεάζει αρνητικά την καθημερινότητά της γυναίκας.

Εμφανίζεται συνήθως στο δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και δεν έχει άμεση σχέση μόνο με τη διατροφή αλλά και με τις ορμόνες της γυναίκας.
Τα βασικά αίτια της δυσκοιλιότητας στην εγκυμοσύνη είναι τα εξής:
-Η προγεστερόνη
-Το μεγάλο μέγεθος της μήτρας
-Η λήψη υψηλών δόσεων συμπληρωμάτων σιδήρου
Πώς θα την αντμετωπίσετε
-Προτιμήστε τις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης και τα όσπρια.
-Προσπαθήστε να πίνετε όσο το δυνατόν περισσότερα υγρά, αλλά χωρίς ζάχαρη (νερό, φρέσκους χυμούς, τσάι).
-Αντικαταστήστε τη ζάχαρη με μέλι στα γυκά και τα ροφήματα.
-Κάνετε μικρά και συχνά γεύματα.
-Βάλτε την ήπια άσκηση στην καθημερινότητά σας. Προτιμήστε το περπάτημα ή το κολύμπι. Η ήπια άσκηση βοηθά στην κινητικότητα του εντέρου.
-Όταν νιώθετε ότι θέλετε να πάτε στην τουαλέτα μην το αμελείτε και μην το αναβάλετε.
 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept