ΕΤΡΕΧΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΣΤΑΝΑ! Ο λόγος θα σας εντυπωσιάσει…

300

kastana
Τα κάστανα μπορεί κάποιος να τα συνδιάσει με τον χειμώνα. Τις βραδιές δίπλα στο τζάκι, απολαμβάνοντας ένα ποτήρι κόκκινο ή λευκό κρασί. Και όμως αυτός ο άνθρωπος αποκαλύπτει κάτι που μας εντυπωσιάζει…..
Ονομάζεται Τζόζεφ και μένει στην Ιταλία. Ο Τζόζεφ εαντιμετώπιζε προβλήματα με την χοληστερίνη του και κάποιες φορές με την πίεση…με΄χρι που ανακάλυψε τα κάστανα….
Έψαξε, διάβασε και ιδού τι μπορεί να προσφέρουν στον οργανισμό σας 4 με 5 κάστανα καθημερινά….
Είναι καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, όπως ολεϊκού και παλμιτολεϊκού οξέος, τα οποία βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL) και αύξηση της καλής (HDL). Η μεσογειακή διατροφή, η οποία είναι πλούσια σε διαιτητικές φυτικές ίνες, που βοηθούν το γαστρεντερικό σύστημα, μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά, μπορεί να εμποδίσει την εμφάνιση παθήσεων της καρδιάς και των αρτηριών, βελτιώνοντας το λιπιδαιμικό προφίλ. Τα κάστανα είναι γνωστά για την συμβολή τους στην καλή λειτουργία του εντέρου, ως υποκατάστατο δημητριακών.
Όσον αφορά στα μέταλλα, τα κάστανα και πάλι δεν υστερούν αφού έχουν καλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο (για τη μεταβίβαση των νευρικών ερεθισμάτων και την ενίσχυση των οστών και των δοντιών), μαγνήσιο (αντικαταθλιπτικές ιδιότητες και απαραίτητο για την υγεία των μαλλιών), φώσφορο (για τα οστά και την όραση), σίδηρο, νάτριο και κάλιο. Όσον αφορά, μάλιστα, το κάλιο, η περιεκτικότητά τους είναι αρκετά υψηλή, φτάνοντας τα 518 mcg στα 100 γραμμάρια. Το κάλιο αντισταθμίζει την υπερτασική δράση του νατρίου, ρίχνει τους καρδιακούς παλμούς, αλλά και την πίεση, ο σίδηρος εμποδίζει την εμφάνιση της μικροκυτταρικής αναιμίας και το μαγνήσιο και ο φώσφορος είναι σημαντικά μέταλλα για τον μεταβολισμό των οστών.
Επιπρόσθετα, τα κάστανα περιέχουν βιταμίνες Β1 και Β2, απαραίτητες για την μετατροπή των τροφών σε ενέργεια και για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος, καθώς επίσης βιταμίνη C (ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα) και φυλλικό οξύ (απαραίτητο για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων).

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept