Μητέρες: Ταΐστε σωστά τα παιδιά σας για να αναπτυχθεί ο εγκέφαλός τους

155

super-trofima-ugii-mora
 
Όπως το σώμα, έτσι και ο εγκέφαλος απορροφά τις θρεπτικές ουσίες από τις τροφές που καταναλώνουμε και αυτές που θα διαβάσετε παρακάτω είναι οι κορυφαίες για την ανάπτυξη του παιδικού εγκεφάλου.
Σολομός: Τα λιπαρά ψάρια είναι μια καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων.
Αυγά: Είναι πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης και ο κρόκος τους περιέχει την πολύτιμη χολίνη, συστατικό το οποίο βελτιώνει τη μνήμη.
Δημητριακά ολικής άλεσης: Παρέχουν γλυκόζη για ενέργεια και πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες κάνουν καλό στη λειτουργία των νευρώνων.
Βρώμη: Εναλλακτικά, στο πρωινό μπορείτε να δώσετε στο παιδί βρώμη με γάλα. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών τύπου Β και Ε και, κυρίως, περιέχει ψευδάργυρο, που είναι «κλειδί» στην καλή εγκεφαλική λειτουργία και όχι μόνο.
Μούρα: Εκτός από τη βιταμίνη C και τα αντιοξειδωτικά, τα μούρα περιέχουν και καλές ποσότητες ω-3 λιπαρών οξέων.
Πολύχρωμα λαχανικά: Τα λαχανικά με πλούσιο, βαθύ χρώμα είναι μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών για την καλή υγεία των εγκεφαλικών κυττάρων. Προτιμήστε τις ντομάτες, τις γλυκοπατάτες, τα καρότα και το σπανάκι.
Γάλα και γιαούρτι: Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη του εγκεφαλικού ιστού, των νευροδιαβιβαστών και των εγκεφαλικών ενζύμων.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept