Καρύδια : Δείτε που κάνουν καλό

924

Τα καρύδια είναι πλούσια στα λεγόμενα «υγιή» λιπαρά οξέα τα οποία έχει διαπιστωθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης φλεγμονών και αποτελούν ασπίδα απέναντι σε καρδιοπάθειες, στην αρθρίτιδα και στον καρκίνο.

Μια χούφτα καρύδια κάθε μέρα μπορεί όμως και να μειώσει τους παράγοντες κινδύνου για τον διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μια νέα μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση BMJ Open Diabetes Research & Care.

Οι συμμετέχοντες στη μελέτη έτρωγαν λίγα καρύδια κάθε μέρα για έξι μήνες και είδαν βελτιώσεις στην λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων τους και μειώσεις στα επίπεδα της «κακής» (LDL) χοληστερόλης στο αίμα τους, σε σύγκριση με εκείνους που δεν κατανάλωναν καρύδια. Η κακή λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και τα υψηλά επίπεδα της LDL χοληστερόλης είναι παράγοντες κινδύνου για διαβήτη τύπου 2.

Τα καρύδια είναι πλούσια σε απαραίτητα λιπαρά οξέα και άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως το φυλλικό οξύ και η βιταμίνη Ε.

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, όπως σημειωσε ο  δρ David Katz, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης και ιδρυτικό μέλος και διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου Πρόληψης Yale-Griffin στο Κονέκτικατ των ΗΠΑ, εντούτοις, ή  έρευνα έδειξε ότι η περίμετρος της μέσης των συμμετεχόντων που έτρωγαν μια χούφτα καρύδια κάθε μέρα μειώθηκε σημαντικά όταν η διατροφή αυτή συνδυάστηκε με την παροχή συμβουλών για τον περιορισμό των θερμίδων.

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept