Αυτές είναι οι πέντε τροφές που τρώμε λάθος

83

Μικρά μυστικά στην κατανάλωση ορισμένων τροφών αποδεικνύουν πόσα λιγα ξέρουμε για τα θρεπτικά συστατικά τους. Μετά από μελέτες επιστημόνων, ειδικών στην διατροφή, αποδεικνύεται πως ορισμένες τροφές – αν και εξαιρετικά θρεπτικές- χάνουν την αξία τους, επειδή μας …ξεφεύγουν κάποιες λεπτομέρειες. Ιδού ορισμένα παραδείγματα

Λιναρόσπορος : Αν και διαθέτει πολλά θρεπτικά συστατικά, το πεπτικό μας σύστημα αδυνατεί να τον αφομοιώσει ολόκληρο. Οπότε είναι προτιμότερο να τον λιώνετε σε μορφή σκόνης, προτού το προσθέσετε στο φαγητό σας.

Μαύρο τσάι: Δεν πρέπει να βάζετε γάλα στο μαύρο τσάι. Έρευνες έχουν δείξει ότι ενώ η κίνηση αυτή “ακυρώνει” τα καρδιαγγειακά οφέλη που ευελπιστούμε να αποκομίσουμε.

Μπρόκολο: Δεν πρέπει να το βράζετε! Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, χλωροφύλλη, αντιοξειδωτικά και αντικαρκινικές ενώσεις, αλλά για να κρατήσει αυτά τα οφέλη για την υγεία άθικτα, πρέπει να μαγειρεύεται στον ατμό.

Φράουλες: Δεν πρέπει να τις κόβετε! Ορισμένων θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C στις φράουλες, είναι ευαίσθητα στο φως και το οξυγόνο.

Σκόρδο: Η αλλικίνη που περιέχει, ενισχύεται από την επαφή της με το οξυγόνο του αέρα. Οι ειδικοί προτείνουν να αφήνετε το σκόρδο ψιλοκομμένο για 10 λεπτά, προτού το προσθέσετε στο φαγητό σας.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept