Η δια-τροφή που δια-φέρει : Θέλετε να χάσετε κιλά; Ακολουθήστε αυτούς τους 7 κανόνες

319

Η κανόνες που βάζει νέα έρευνα του Χάρβαρντ για τη δια-τροφή, δια- φέρουν πολύ από αυτούς που ξέραμε μέχρι σήμερα:

Τα λιπαρά επιτρέπονται, τα καρύδια, επιβάλλονται

και ο ύπνος αποδεικνύεται… ρυθμιστής!

.Ο  Ντέιβιντ Λούντβιγκ από το αμερικανικό Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ εξηγεί ότι, αν και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσουμε λίγα κιλά, δεν είναι όλοι αποτελεσματικοί . Σε αυτό το σημείο στάθηκε ο ίδιος και  η ομάδα του για να ρυθμίσουν το ποσοστό επιτυχίας της δίαιτας.

Για τον λέκτορα διατροφής στο τμήμα Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, επτά είναι οι πιο αποτελεσματικοί κανόνες για την απώλεια βάρους.

1.Τα λίπη επιτρέπονται: Τα υγιή λίπη εμπεριέχονται στους ξηρούς καρπούς και το ελαιόλαδο και κάνουν καλό στην καρδιά.

2. Τρώμε καρύδια: Περιέχουν φυτικές ίνες και φυτικές πρωτεΐνες γεγονός που μας κάνει να νιώθουμε χορτάτοι.

3. Να καταναλώνουμε πλήρες γάλα και όχι αυτό που έχει χαμηλά λιπαρά. Κι αυτό γιατί το γάλα που είναι άπαχο,ενισχύει το αίσθημα της πείνας.

4. Βάλτε ελαιόλαδο στα φαγητά: Καταναλώνοντας ελαιόλαδο κάνουμε καλό στην καρδιά μας απομακρύνοντας τον κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου. .

5. Να παίρνουμε πάνω-κάτω τις ίδιες θερμίδες ημερησίως: Όταν ξαφνικά μειώνουμε τις θερμίδες,τότε χάνουμε κιλά για ένα μικρό χρονικό διάστημα και μετά τα ξαναπαίρνουμε.

6. Οι υδατάνθρακες δεν είναι ταμπού: Όμως οι πατάτες και ό,τι εμπεριέχει ζάχαρη- όπως τα ζαχαρούχα ποτά- πρέπει να αποφεύγονται.

7. Ο καλός ύπνος: Όταν κοιμόμαστε τουλάχιστον επτά ώρες ημερησίως, ενισχύουμε τον μεταβολισμό μας γεγονός που συμβάλει στην ισορροπία του σωματικού βάρους..

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept