Φρούτα: Να τα τρώμε, αλλά πότε και γιατί;

273

Τα φρούτα έχουν λίγες θερμίδες και  επειδή είναι πλούσια σε βιταμίνες πρέπει να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας διατροφής. Πότε όμως είναι καλύτερο να τρως ένα δροσερό φρούτο. Πολλοί θα προτιμήσουν το βραδάκι. Όμως, αυτό, είναι λάθος.

Τα φρούτα επειδή  περιέχουν φυσικά σάκχαρα (φρουκτόζη), δεν πρέπει να τα τρώμε όλες τις ώρες.Το ίδιο ισχύει γενικά για όλη την ομάδα των υδατανθράκων.

Όπως εξηγεί ο personal trainer Callum Melly, οι υδατάνθρακες αποθηκεύονται στο σώμα ως γλυκογόνο είτε στους μυς είτε στο συκώτι.

Οι υδατάνθρακες των αμυλούχων τροφών (όπως το ρύζι και οι πατάτες) αποθηκεύονται κυρίως στους μυς, ενώ οι υδατάνθρακες των φρούτων αποθηκεύονται κυρίως στο συκώτι.
Επομένως, καλό είναι να αποφεύγουμε να καταναλώνουμε φρούτα μετά τη γυμναστική, αφού δεν βοηθούν να αναπληρωθεί το γλυκογόνο στους μυς. Για να εξασφαλίσουμε ότι η φρουκτόζη των φρούτων θα χρησιμοποιηθεί ως πηγή ενέργειας και δεν θα αποθηκευτεί με τη μορφή λίπους, καλό είναι να καταναλώνεται το πρωί ή πριν τη γυμναστική, ώστε το σώμα να έχει στη διάθεσή του την ενέργεια που χρειάζεται.

Οπότε είναι σωστότερο να τα αποφεύγουμε το βράδυ
Πηγή:onmed.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει