Ποιο κρέας αυξάνει πολύ τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2

230

Ο διαβήτης τύπου 2 έχει συνδεθεί με την κακή διατροφή και με το να είναι κανείς υπέρβαρος ή παχύσαρκος. Όσον αφορά την πρόληψη του διαβήτη, μια διατροφή βασισμένη στα λαχανικά, θεωρείται πιο υγιεινή από μια διατροφή με βάση το κρέας.Αν και δεν  έχουν όλα τα είδη κρέατος τις ίδιες επιπτώσεις στον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2, επιστήμονες εφιστούν την προσοχή. Αφενός στο ότι η υψηλότερη κατανάλωση κόκκινου κρέατος και πουλερικών συνδέονται με σημαντικά αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη.

Εμπειρογνώμονες από το Duke NUS Medical School της Σιγκαπούρης εκτιμούν ότι η υψηλότερη περιεκτικότητα του κόκκινου κρέατος σε αιμικό σίδηρο και στον βαθμό απορρόφισης του από το σώμα.

Σχετική μελέτη έδειξε θετική συσχέτιση μεταξύ της πρόσληψης κόκκινου κρέατος και πουλερικών και του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη. Ειδικότερα,οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν περισσότερο κόκκινο κρέας είχαν 23% αύξηση του κινδύνου για διαβήτη και όσοι κατανάλωναν περισσότερα πουλερικά είχαν 15% αύξηση του κινδύνου για διαβήτη.

Ο καθηγητής Koh, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, δήλωσε: “Δεν χρειάζεται να εξαλείψετε το κρέας από τη διατροφή σας εντελώς. Αρκεί να μειώσετε την ημερήσια πρόσληψη, ειδικά για το κόκκινο κρέας, να επιλέγετε το στήθος κοτόπουλου και τα ψάρια, τα οστρακοειδή και τα φυτικά πρωτεϊνικά και γαλακτοκομικά προϊόντα, για να μειώσουν τον κίνδυνο διαβήτη”.

Πηγή:dailythess.gr

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept