Τα ελληνικά γιαούρτια πέρασαν το τεστ! Γιατί είναι καλύτερα από τα άλλα

221

Το γιαούρτι ικανοποιεί την ανάγκη για ένα υγιεινό σνακ, εύκολο και γρήγορο και ταυτόχρονα είναι εξαιρετικά πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχει υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, ασβεστίου, φωσφόρου, ψευδαργύρου, βιταμινών  Α, Β2 και Β12. Ο συνδυασμός όλων αυτών των συστατικών συμβάλλει στη γρήγορη ανάπτυξη του οργανισμού και στη διατήρηση της υγείας του ανθρώπου.

Η προσθήκη ζάχαρης όμως στην παρασκευή του πολλές φορές υπερβαίνει τη συνιστώμενη ποσότητα. Σχεδόν όλα τα γιαούρτια στα ράφια των βρετανικών σούπερ-μάρκετ, ακόμη και τα βιολογικά και όσα προορίζονται για παιδιά, βρέθηκαν να έχουν μεγαλύτερη ποσότητα ζάχαρης από τη συνιστώμενη σύμφωνα με τελευταία μέτρηση. Η μόνη εξαίρεση είναι τα ελληνικά και τα ελληνικού τύπου γιαούρτια, που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως έδειξαν οι αναλύσεις των Βρετανών επιστημόνων.

Τα μέσα επίπεδα ζάχαρης βρέθηκαν να είναι πολύ πάνω από τα πέντε γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια γιαουρτιού, που απαιτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να θεωρηθεί ένα προϊόν ότι δικαιούται την «πράσινη» σήμανση ως τρόφιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη.

Οι ερευνητές των πανεπιστημίων του Λιντς και του Σάρεϊ, με επικεφαλής τη διατροφολόγο δρα Μπερναντέτ Μουρ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό «BMJ Open», ανέλυσαν 921 γιαούρτια.

 

 

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept