Μυρίστε λεβάντα για το στρες και μέντα για τον πονοκέφαλο

29

Η αίσθηση της όσφρησης οφείλεται στους εκατομμύρια υποδοχείς που υπάρχουν στη μύτη μας.Όταν ανιχνεύσουν μια μυρωδιά, στέλνουν την πληροφορία στον οσφρητικό βολβό, ένα σύμπλεγμα στον εγκέφαλο, το οποίο ταξινομεί τα μηνύματα αυτά. Πολύ συχνά, η όσφρηση επηρεάζει με αδιευκρίνιστο τρόπο. Ορισμένες μυρωδιές που μειώνουν τα επίπεδα του στρες, βελτιώνουν την πνευματική και τη σωματική κατάσταση, καταπραΰνουν τους πόνους, περιορίζουν την αϋπνία.

Για παράδειγμα, η λεβάντα καταπραΰνει από το στρες και βοηθάει τον ύπνο ενώ η μέντα βάζει τέλος στον πονοκέφαλο και σας γεμίζει ενέργεια.
Δοκιμάστε μερικά από τα παρακάτω:

Για να αναζωογονήσετε τη libido σας:Μυρίστε αγγούρι, κολοκύθα ή ακόμη και πούδρα μωρού.

Για να καταπολεμήσετε τον πόνο: Μυρίστε λεβάντα ή μέντα.Την επόμενη φορά που θα έχετε πονοκέφαλο, στάξτε λίγο αιθέριο έλαιο μέντας ή λεβάντας σε ένα βαμβακερό μαντηλάκι.

Για να νιώσετε νεότεροι:Μυρίστε ροζ γκρέιπφρουτ Η μυρωδιά αυτού του φρέσκου και δροσερού εσπεριδοειδούς μπορεί να επηρεάσει την αντίληψη περί ηλικίας.Ιδανικά, ψεκάστε στο χώρο σας με έλαιο γκρέιπφρουτ σε μορφή σπρέι λίγο πριν βγείτε ραντεβού ή βόλτα με τον αγαπημένο σας.

Για να εμπεδώσετε μια καινούργια γνώση:Μυρίστε δεντρολίβανο – βοηθάει στη συγκέντρωση

Για να κατευνάσετε το στρες: Μυρίστε πορτοκάλι ή λεβάντα

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept