Θέλετε να χάσετε βάρος; 5 μύθοι που σαμποτάρουν τις προσπάθειές σας

150

Η απώλεια βάρους είναι ένας στόχος που  απαιτεί συνεχή προσπάθεια και υπομονή. Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να κάνετε σταδιακά μικρές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες αλλά και να πείτε αντίο στην καθιστική ζωή. Μην σταματήσετε με την πρώτη δυσκολία και μην ενδώσετε  στην πρώτη λιγούρα. Κυρίως όμως να μην παραπλανηθείτε από τους 5 μύθους στην πορεία για το στόχο σας…

Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να κάνετε σταδιακά μικρές αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες αλλά και να πείτε αντίο στην καθιστική ζωή.

Μύθος 1: Αποφύγετε τους υδατάνθρακες:

Πραγματικότητα: Πρέπει να είστε προσεκτικοί ως προς τους υδατάνθρακες που συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας.

Οι ανθυγιεινοί υδατάνθρακες, όπως τα πατατάκια, τα καραμέλες, τα μπιφτέκια, η πίτσα και άλλα ζαχαρούχα υλικά, πρέπει να αποφεύγονται αυστηρά.

Από την άλλη πλευρά, υγιεινά τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες, όπως τα λαχανικά (συμπεριλαμβανομένων των φασολιών και των αρακά), τα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως, αποτελούν τα θεμέλια για υγιεινά πρότυπα κατανάλωσης.

Συνεπώς, η συμπερίληψή τους στη διατροφή σας δεν θα σας βλάψει ποτέ.

Μύθος 2: Η πείνα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος:

Πραγματικότητα: Ο πρώτος και ο βασικός κανόνας για να χάσετε βάρος είναι ότι ποτέ δεν πρέπει να παραλείψετε τα γεύματα.

Η παράκαμψη των γευμάτων κάνει το σώμα σας να προσπαθεί να κρατήσει τα καύσιμα πιο αποτελεσματικά επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό σας. Προκαλεί επίσης την υπερκατανάλωση (ειδικά στα ανθυγιεινά τρόφιμα)το βράδυ.

Μύθος 3: Αποφύγετε τα λίπη:

Πραγματικότητα: Και πάλι ο ίδιος κανόνας με τους υδατάνθρακες, όλα τα λίπη δεν είναι κακά.

Τα λίπη αποτελούν ζωτικό μέρος του ανθρώπινου σώματος και δεν πρέπει να εξαλειφθούν από τη διατροφή σας. Η αποφυγή των λιπών δεν θα οδηγήσει σε απώλεια βάρους.

Υγιεινά λίπη όπως ξηροί καρποί και σπόροι, γιαούρτι, ελαιόλαδο, αβοκάντο, τυρί και πλήρες γάλα μπορούν να συμπεριληφθούν στη διατροφή σας.

Τα λίπη αποτελούν ζωτικό μέρος του ανθρώπινου σώματος και δεν πρέπει να εξαλειφθούν από τη διατροφή σας.

Μύθος 4: Πρέπει να εγκαταλείψετε όλες τις αγαπημένες σας τροφές:

Πραγματικότητα: Αν νομίζετε ότι πρέπει να εγκαταλείψετε όλες τις αγαπημένες σας τροφές όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, κάνετε λάθος.

Μικρές ποσότητες των αγαπημένων σας τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες μπορεί να αποτελούν μέρος του σχεδίου απώλειας βάρους. Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τις συνολικές θερμίδες που παίρνετε.

Επίσης, το μέτρο είναι το κλειδί όταν τρώτε τα αγαπημένα σας τρόφιμα.

Μύθος 5: Επιλέξτε μια δίαιτα χωρίς γλουτένη:

Πραγματικότητα: Η γλουτένη είναι μια πρωτεΐνη που βρίσκεται στους σπόρους σιταριού, κριθαριού και σίκαλης.

Ένα πλάνο δίαιτας χωρίς γλουτένη γενικά συνταγογραφείται για τη θεραπεία ατόμων που έχουν κοιλιοκάκη ή είναι ευαίσθητα στη γλουτένη.

Εάν δεν έχετε αυτά τα προβλήματα υγείας αλλά αποφύγετε την γλουτένη ούτως ή άλλως, μπορεί να μην πάρετε αρκετές βιταμίνες, ίνες και μέταλλα που χρειάζεστε. Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη δεν είναι μια δίαιτα απώλειας βάρους και δεν έχει σκοπό να σας βοηθήσει να ρίξετε αυτά τα επιπλέον κιλά.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept