3 εναλλακτικές λύσεις για να μειώσετε τις φλεγμονές

173

Οι φλεγμονές είναι κάτι φυσικό για την υγεία μας, αρκεί να μη γίνονται χρόνιες, γιατί τότε δρουν «αθόρυβα» και μπορεί να έχουν επιπτώσεις στην υγεία μας. Υπάρχει όμως τρόπος να μειώσουμε τις φλεγμονές χωρίς φάρμακα;

Οι ειδικοί αναφέρουν τρεις φυσικές, εναλλακτικές επιλογές, χωρίς φάρμακα:

Κουρκουμάς 

Το κίτρινο μπαχαρικό που χρησιμοποιείται συνήθως στην ασιατική κουζίνα περιέχει ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται κουρκουμίνη. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κουρκουμίνη συμβάλλει στη μείωση της φλεγμονής. Ο κουρκουμάς πωλείται σε πολλά καταστήματα τροφίμων και καταστήματα υγιεινής διατροφής. Πάρτε το ως συμπλήρωμα, χρησιμοποιήστε το ως καρύκευμα σε αλμυρά πιάτα ή κάντε ένα τσάι κουρκούμης.

Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα και έτσι μπορούν να βοηθήσουν σε πολλές χρόνιες ασθένειες, όπως καρδιοπάθειες, αρθρίτιδα, αυτοάνοσα νοσήματα, φλεγμονώδεις δερματικές παθήσεις κ.ά. Επιπλέον, τα ωμέγα 3 είναι χρήσιμα για τη βελτίωση των λειτουργιών του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος. Ωμέγα 3 μπορείτε να πάρετε μέσω της διατροφής σας. Τρόφιμα που αποτελούν πλούσιες πηγές σε ωμέγα 3 είναι τα λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλες, ρέγκα), το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί και ο λιναρόσπορος.

Διαχείριση του στρες

Μελέτες δείχνουν ότι το χρόνιο στρες μπορεί να αυξήσει και να ενεργοποιήσει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος που εισέρχονται στο
ρεύμα του αίματος, οδηγώντας έτσι σε αυξημένη φλεγμονή. Ως εκ τούτου, η διαχείριση του στρες παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση της φλεγμονής στο σώμα. Ο βελονισμός είναι ένας μεγάλος φυσικός και αποτελεσματικός τρόπος για τη θεραπεία του άγχους και του στρες. Ορισμένες άλλες μέθοδοι για μείωση του στρες περιλαμβάνουν μέτρια άσκηση, διαλογισμό, γιόγκα και διαφραγματική αναπνοή.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept