Αυτές οι καθημερινές τροφές είναι αντίστοιχες των Superfoods

192

Τα superfoods ή «υπερτροφές» έκαναν θριαμβευτική είσοδο στη διατροφή μας πριν από μερικά χρόνια. Κατέκλυσαν τα ράφια των αγορών, αλλά και τις σελίδες των lifestyle περιοδικών και τα βιβλία συνταγών μαγειρικής, έγιναν θέμα στο οικογενειακό τραπέζι και στον καφέ με φίλους. Για πολλούς όμως και όχι αδικαιολόγητα αποτελούν την απόλυτη διάσταση του ξενόφερτου μάρκετινγκ.

Πρόκειται για μια κατηγορία τροφών που διαρκώς διευρύνεται, άλλοτε βάσει επιστημονικών διαπιστώσεων και άλλοτε λόγω… διαφήμισης. Τα επιστημονικά αναγνωρισμένα «υπερτρόφιμα», λίγο περισσότερα από δέκα, είναι αυτά για τα οποία έχουν γίνει δημοσιεύσεις μελετών που δείχνουν ότι μπορεί να διαθέτουν συγκεκριμένες ευεργετικές ιδιότητες.

Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες συνηθισμένες τροφές που μπορεί να μην είναι trendy, αλλά παρέχουν εξίσου σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό σας.

Αυτές οι τροφές είναι:

1. Cottage Cheese: Εξαιρετικά υψηλό σε πρωτεΐνη και χαμηλό σε θερμίδες και σάκχαρα.

2. Σογιέλαιο: Περιέχει μόνο 15% ακόρεστα λιπαρά, σε αντίθεση με το ποσοστό των 90% του ελαίου καρύδας.

3. Φυστικοβούτυρο: Τα φιστίκια είναι πλούσια πηγή Βιταμίνης Ε που είναι αντιοξειδωτική.

4. Κολοκύθα: Πλούσια σε Βιταμίνες Α, C, E, B-καροτίνη και χαμηλή σε θερμίδες με 30 θερμίδες/φλιτζάνι.

5. Χυμός Σταφυλιού: Ο χυμός σταφυλιού είναι αντιοξειδωτικός και παρέχει σχεδόν τα ίδια οφέλη με το κόκκινο κρασί, όπως η μείωση του κινδύνου για θρομβώσεις και η διατήρηση της πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα.

6. Cranberries: Είναι αντιοξειδωτικά και προστατεύουν από τον καρκίνο, αλλά και από απλές στοματικές ασθένειες.

7. Πουρές Μήλου: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γλυκαντικό, ενώ παράλληλα είναι πηγή Βιταμίνης C, B-6 και φυτικών ινών.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept