Θέλετε να είστε χαρούμενοι; Φάτε αυτά τα φρούτα και τα λαχανικά λένε οι ειδικοί

280

Σύμφωνα με τους ειδικούς στον τομέα της υγείας, η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών είναι καλή τόσο για σωματική όσο και για ψυχική υγεία.

Ενώ είναι γνωστό ότι η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών είναι καλή για τη σωματική υγεία, μια νέα έρευνα λέει ότι τα οφέλη περιλαμβάνουν και την ψυχική υγεία. Σύμφωνα με τη νέα μελέτη που διενεργήθηκε από τον Neel Ocean και τον Peter Howley από το Πανεπιστήμιο του Leeds, η αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών συνδέεται με την αύξηση της αυτοαναφερόμενης ψυχικής ευεξίας και της ικανοποιητικής ζωής σε δεδομένα που καλύπτουν πενταετή περίοδο.

Η έρευνα δείχνει ότι η προσθήκη μιας μερίδας φρούτων ή λαχανικών στη διατροφή ανά ημέρα μπορεί να είναι τόσο ευεργετική για την ψυχική ευεξία όσο και η βόλτα σε επιπλέον επτά έως οκτώ ημέρες το μήνα. Για παράδειγμα, οι βιταμίνες C και Ε έχουν δείξει ότι μειώνουν τους φλεγμονώδεις δείκτες που συνδέονται με την καταθλιπτική διάθεση. Ένα μερίδιο ισούται με ένα φλιτζάνι ωμά λαχανικά (το μέγεθος μιας γροθιάς), μισό φλιτζάνι μαγειρεμένα λαχανικά ή ψιλοκομμένα φρούτα ή ένα κομμάτι ολόκληρων φρούτων.

Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει ότι υπάρχει ένας τρόπος για να βελτιωθεί η ψυχική υγεία και ότι θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όσο τρώτε ένα επιπλέον κομμάτι φρούτων κάθε μέρα ή έχοντας μια σαλάτα με ένα γεύμα.

1. Φρούτα εσπεριδοειδών

Η πιο συνηθισμένη πηγή βιταμίνης C είναι τα εσπεριδοειδή. Λέγεται ότι ένα λάιμ ή πορτοκάλι ανά ημέρα μπορεί να είναι αρκετό για να πάρετε την απαιτούμενη δόση.

2. Πιπεριές Bell
Είτε ψήνετε μια ιταλική κατσαρόλα είτε ρίχνετε λαχανικά σε ένα ασιατικό αναδευόμενο τηγάνι, φροντίστε να προσθέσετε πιπεριές για το λάκτισμα βιταμίνης C.

3. Μπρόκολα
Το λαχανικό που είναι αποθήκη από οφέλη. Πλούσιο σε βιταμίνη C. Να το συμπεριλάβετε στις σαλάτες σας.

4. Παπάγια
Μόλις μισό φλιτζάνι παπάγια μπορεί να σας δώσει αρκετή βιταμίνη για όλη την ημέρα. Τα πολλά άλλα οφέλη της αποτελούν επιπλέον κίνητρο για να φάτε αυτό το φρούτο.

5. Φράουλες
Ένα μπολ με φράουλες και κρέμα μπορεί να είναι αμαρτωλό, αλλά είναι επίσης γεμάτο σε βιταμίνη C.

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept