Προσοχή! Το αλουμινόχαρτο κρύβει κινδύνους για την υγεία μας

Γιατί δεν πρέπει να το χρησιμοποιούμε στο μαγείρεμα- Τι πρόβλημα προκαλεί

208

Σοβαρότατους κινδύνους για την υγεία μας κρύβει για την υγεία μας κρύβει η χρήση του αλουμινόχαρτου στα φαγητά μας που κάνουμε σχεδόν όλοι χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση.

Το αλουμινόχαρτο χρησιμοποιείται ευρέως στο σερβίρισμα ή στο ψήσιμο του φαγητού κι έχει καθιερωθεί στην κουζίνα μας στο σπίτι, αλλά και στα ετσιατόρια. Πρόκειται για ένα σχετικά φθηνό υλικό και εύκολο στη χρήση, ωστόσο, η απλή χρήση του, όσο συχνή κι αν είναι δεν παρουσιάζει πρόβλημα.

Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν το αλουμινόχαρτο χρησιμοποιείται για το ψήσιμο ή την χρήση του σε ζεστό φαγητό. Μάλιστα, είναι πιο επικίνδυνο όταν το φαγητό περιλαμβάνει λεμόνι, χυμός ντομάτας, λευκό κρασί και/ ή αλάτι. Τότε, η θερμότητα του φαγητού απελευθερώνει αλουμίνιο από το αλουμινόχαρτο, μεταφέροντάς το στην τροφή.

Το αλουμίνιο είναι νευροτοξίνη και,σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα προϊόντα που περιέχουν αλουμίνιο είναι πιθανό να αυξάνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης Αλτσχάιμερ, άνοιας και κάποιων τύπων καρκίνου.

Τα άτομα που εμφανίζουν υψηλά ποσοστά αλουμινίου στον οργανισμό τους αναπτύσσουν πολλά από τα συμπτώματα που βρίσκουμε στην άνοια, στο Πάρκινσον, στο ΔΕΠΥ, στον αυτισμό και σε άλλες νευρολογικές ασθένειες, κάτι που μαρτυρά στους επιστήμονες τον σημαντικό ρόλο της νευροτοξίνης.

Το αλουμίνιο μπορεί να παραμείνει στον οργανισμό μας και συγκεκριμένα στον εγκεφαλικό ιστό, στα οστά, στη σπλήνα, στους μύες, στο ήπαρ και στην καρδιά.

Λαμβάνοντας απλά μέτρα για να προστατευτείτε, μπορείτε να μειώσετε την έκθεσή σας σε αυτό, δίνοντας και την ευκαιρία στον οργανισμό σας να ξεφορτωθεί αυτό το τοξικό μέταλλο, προστατεύοντας την υγεία σας όσο μεγαλώνετε.

Οι επιστήμονες συστήνουν ένας ενήλικας (60 κιλών) να καταναλώνει 6 milligram αλουμινίου την εβδομάδα. Βέβαια, είναι δύσκολο να μπορέσουμε να υπολογίσουμε το αλουμίνιο. Γι’ αυτό, προσπαθήστε να περιορίσετε την ποσότητα, αντικαθιστώντας αρχικά το αλουμινόχαρτο με λαδόκολλα και κόλλα ψησίματος.

Επίσης, προσέξτε ιδιαίτερα την ποιότητα των σκευών που χρησιμοποιείτε στην κουζίνα σας. Μην αγοράζετε κατσαρόλες κακής ποιότητας, στις οποίες δεν έχει γίνει η απαραίτητη οξείδωση ώστε να προστατεύσει το φαγητό από το αλουμίνιο. Τέλος, μπορείτε να τυλίξετε τα φαγητά σας ακίνδυνα σε αλουμινόχαρτο, όπως ένα σάντουιτς, με την προϋπόθεση όμως ότι δεν θα το ζεστάνετε και ότι δεν θα το αφήσετε για πολλές ώρες, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept