Σταματήστε το ροχαλητό με τον πιο …γλυκό τρόπο!

335

Ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα κατά τη διάρκεια του ύπνου είναι το ροχαλητό. Εάν και κάτι σύνηθες, προκαλεί έντονη ενόχληση τόσο στους γύρω όσο και στο άτομο που ροχαλίζει.
Συνήθως το ροχαλητό είναι δύσκολο κάποιος να το αντιληφθεί από μόνος του. Τις περισσότερες φορές το αντιλαμβάνεται το άτομο που κοιμάται στο ίδιο χώρο το βράδυ. Παρόλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις όπου τα άτομα που ροχαλίζουν παραπονιούνται ότι δεν έχουν ξεκούραστο ύπνο, γεγονός που πολλές φορές οφείλεται στο ροχαλητό.
Δες παρακάτω μερικούς έξυπνους τρόπους για να το αντιμετωπίσεις:

1. Φάε μια κουταλιά μέλι πριν πέσεις για ύπνο.

 

Η κατανάλωση μελιού βοηθά τη διέλευση του αέρα, λειτουργώντας σαν λιπαντικό στο λαιμό με αποτέλεσμα να αποτρέπει το ροχαλητό.

2. Ρίξτο στη γυμναστική.

Η τόνωση των μυικών ομάδων του οργανισμού μας, που επιτυγχάνεται με την τακτική άσκηση, βελτιώνει μεταξύ άλλων και το αναπνευστικό σύστημα, γεγονός που μπορεί να περιορίσει το ροχαλητό.

3. Μην τρως και μην πίνεις αλκοόλ τρεις με τέσσερις ώρες πριν από τον βραδινό ύπνο. Το αλκοόλ χαλαρώνει τους μύες, γεγονός που εντείνει το ροχαλητό, ενώ το φαγητό προκαλεί εκκρίματα σάλιου και βλέννας, που ενδέχεται να εμποδίσουν την απρόσκοπτη αναπνοή.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept