Τι να τρώτε και τι να αποφεύγετε αν πάσχετε από αρθρίτιδα

50

Για να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που προκαλούνται από αυτή την ασθένεια, προτείνουμε να δώσετε μεγάλη προσοχή σε αυτά που τρώτε. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε περισσότερες από τις ακόλουθες τροφές:

Σολομός

Το πρώτο από τα τρόφιμα που πρέπει να είναι στη διατροφή των ανθρώπων με αρθρίτιδα είναι ο σολομός. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.

Η συνιστώμενη ποσότητα είναι δύο μερίδες σολομού την εβδομάδα, έτσι ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα οφέλη του. Αν είναι έξω από τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με τον τόνο ή τις σαρδέλες.

Η σόγια δεν μπορεί να λείπει από τη διατροφή για τα άτομα με αρθρίτιδα

Εάν έχετε επιλέξει έναν χορτοφαγικό τρόπο ζωής, τα ψάρια μπορεί να μην είναι επιλογή για σας. Σε αυτή την περίπτωση, δοκιμάστε τη σόγια και τα παράγωγά της.

Αυτό το όσπριο είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και μπορείτε να το φάτε σε ένα ευρύ φάσμα μορφών:

Τόφου
Φύτρες
Φασόλια
Γάλα
Η σόγια είναι ένα πολύ πλήρες φαγητό γιατί είναι χαμηλή σε λιπαρά και υψηλή σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Για το λόγο αυτό ελέγχει τη φλεγμονή και βελτιώνει την υγεία σας γενικά.

Δεδομένου ότι είναι ένα τόσο ευπροσάρμοστο συστατικό, μπορείτε να το φάτε σε οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας. Απλά πρέπει να μάθετε να το συνδυάζετε με άλλα συστατικά.

Καλής ποιότητας φυτικά έλαια


Γνωρίζουμε ήδη ότι το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο περιέχει υγιή λίπη για την καρδιά και για την καταπολέμηση της φλεγμονής. Ωστόσο, δεν είναι το μόνο.

Η πλειοψηφία των φυτικών ελαίων έχει τις ίδιες ιδιότητες. Προσφέρουν επίσης τα οφέλη των καρπών με κέλυφος ή των σπόρων που προέρχονται από αυτά.

Υπάρχουν δύο καλές εναλλακτικές λύσεις για το ελαιόλαδο: λάδι αβοκάντο και ηλιέλαιο. Και οι δύο εναλλακτικές περιέχουν περισσότερα ωμέγα-3 από το ελαιόλαδο και δίνουν στα πιάτα σας μια νέα γεύση.

 

Τρόφιμα που πρέπει να αποφύγουν τα άτομα με αρθρίτιδα
Τα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε με κάθε κόστος για τη μείωση των επιπτώσεων της φλεγμονής περιλαμβάνουν:

Τηγανητές και επεξεργασμένες τροφές

Η μείωση της κατανάλωσης τηγανητών τροφίμων είναι το κλειδί στη διατροφή των ανθρώπων με αρθρίτιδα. Αυτά τα τρόφιμα αυξάνουν τη φλεγμονή και τα προβλήματα που προκαλεί.

Αντί για αυτά, σας προτείνουμε να επιλέξετε τρόφιμα που έχουν ψηθεί στον ατμό, στη σχάρα, είναι βρασμένα ή ψημένα στο φούρνο. Καταλαβαίνουμε ότι σε μερικές περιπτώσεις αυτό μπορεί να είναι δύσκολο λόγω συνήθειας. Ωστόσο, χρειάζεστε μόνο λίγο κίνητρο για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Εάν θεωρείτε πολύ δύσκολο να κάνετε αυτές τις αλλαγές, αναζητήστε έναν διατροφολόγο που μπορεί να σχεδιάσει ένα προσαρμοσμένο σχέδιο διατροφής για εσάς. Αυτό τείνει να είναι μια επένδυση που δίνει εξαιρετικά αποτελέσματα και σε λίγους μήνες θα είστε σε θέση σχεδιάζετε τη διατροφή σας μόνοι σας.

Ζάχαρη και γλυκαντικά

Άλλα συστατικά που πρέπει να αποφεύγουν οι πάσχοντες από αρθρίτιδα είναι τα σάκχαρα, τα γλυκαντικά και τα λοιπά. Δυστυχώς, είναι κοινά συστατικά στην πλειοψηφία των προϊόντων που αγοράζουμε.

Για το λόγο αυτό, το ιδανικό σενάριο είναι για σας να επενδύσετε σε φυσικά προϊόντα και να προετοιμάσετε όλο το φαγητό σας μόνοι σας. Θυμηθείτε ότι για να βελτιώσετε τη γεύση κάποιων πιάτων μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βιολογικό μέλι, σιρόπι σφενδάμου, σιρόπι αγαύης και στέβια.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept