Οστεοπόρωση: Οι τροφές που προστατεύουν τα οστά

84

Τα κόκαλά μας είναι παρά πολύ σημαντικά για την υγεία μας.

Και αν είναι κάτι που συμβάλει στην υγεία μας, είναι οι διατροφικές μας συνήθειες.

Το τι τρώμε και τι όχι καθορίζει αν είμαστε καλά στην υγεία και το σώμα μας.

Τα οστά, για παράδειγμα, με τον χρόνο φθείρονται και παρουσιάζεται ο κίνδυνος της οστεοπόρωσης.

Κυρίως οι γυναίκες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα, σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Ποιες τροφές όμως είναι απαραίτητες για την υγεία των οστών;

Πρόκειται για τις τροφές που είναι πλούσιες σε ασβέστιο, βιταμίνη D και άλλες θρεπτικές ουσίες.

Φυσικά, δεν πρόκειται μόνο για το γάλα, όπως πολύ καλά σκεφτήκαμε.

Υπάρχουν πολλές άλλες τροφές που αν τις καταναλώνουμε καθημερινά, σε μια ισορροπημένη δίαιτα, θα δούμε διαφορά στην οστική πυκνότητα.

1) Γαλακτοκομικά

Γάλα, γιαούρτι, τυρί είναι, όπως αναμενόταν, στις τροφές που βοηθούν στην υγεία των οστών. Είναι πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνη D.

Shutterstock

2) Ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, ο τόνος κ.α. βοηθούν πολύ στην ανάπτυξη των κοκάλων.

Shutterstock

3) Φρούτα & 4) λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά, οι ντομάτες, οι πατάτες, οι πιπεριές, τα εσπεριδοειδή, οι μπανάνες, οι φράουλες, η παπάγια κ.α. είναι ανάμεσα στα λαχανικά και τα φρούτα που βοηθούν στην αύξηση της οστικής μάζας. Περιέχουν μαγνήσιο, κάλιο, βιταμίνη C και Κ.

Shutterstock

5) Ενισχυμένα τρόφιμα

Πολλές φορές, τροφές όπως το γάλα, οι χυμοί και τα δημητριακά ενισχύονται με θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη D για να μας δίνουν περισσότερα.

Shutterstock
Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept