Βιταμίνη D : Τα πέντε πλουσιότερα τρόφιμα

Ανακαλύψτε τις πέντε τροφές με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη D

407

 

H βιταμίνη D επηρεάζει τη λειτουργία σχεδόν 2.000 διαφορετικών γονιδίων ενώ κομβική είναι και η συνεισφορά της στο να απορροφά ο οργανισμός ασβέστιο και φώσφορο. Χαρακτηρίζεται ως «η βιταμίνη του ήλιου» καθώς ο οργανισμός μας την παράγει φυσικά κατά την έκθεση του δέρματος στον ήλιο.

Πέρα από τον ήλιο όμως υπάρχουν και πέντε τροφές που αποτελούν καλές πηγές της βιταμίνης D. Ποιες είναι αυτές;

1 Σολωμός (στα 85γρ. φρέσκου σολωμού, 450 IUs)
Πρωταθλητής στη βιταμίνη D o σολωμός με 450 IUs σε 85γρ.

 

2.Τόνος (στα 85γρ. τόνου κονσέρβα σε νερό, 154 IUs)
Μόλις 85 γραμμάρια τόνου σε νερό περιέχουν 154 IUs.
3. Σαρδέλες (δύο σαρδέλες δίνουν 46 IUs)
Με μόλις 2 σαρδέλες προσλαμβάνετε 46 IUs βιταμίνης D

 

4.Βοδινό συκώτι (Στα 85 γρ. 46 IUs)
Στην τέταρτη θέση το βοδινό συκώτι με 85 γρ να περιέχουν 46IUs
5.Κρόκος αυγού (σε ένα μεγάλο κρόκο αυγού, 37 IUs)
Ένας μεγάλος κρόκος αυγού περιλαμβάνει 37 IUs βιταμίνης D
Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept