3 εύκολοι τρόποι να μειώσετε την επιθυμία για ζάχαρη

54

Τον Απρίλιο του 2017, η κυβέρνηση της Νοτίου Αφρικής θέσπισε φόρο ζάχαρης 10% για τα ζαχαρούχα ποτά. Αυτό το μέτρο λήφθηκε για να βοηθήσει στον περιορισμό του αυξανόμενου ποσοστού παχυσαρκίας στη χώρα.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα στοιχεία που σχετίζονται με την παχυσαρκία που οφείλεται στον τρόπο ζωής είναι πλέον παρόμοια με αυτά άλλων ασθενειών, όπως ο HIV και η φυματίωση.

Οι μελέτες δείχνουν ότι η αντικατάσταση γλυκών τροφίμων με αντίστοιχες εκδόσεις χωρίς ζάχαρη δεν βοηθάει την κατάσταση. Τα τεχνητά γλυκαντικά δεν ικανοποιούν την επιθυμία για ζάχαρη.

Η λύση είναι να αναθεωρήσετε τις γεύσεις σας και να χρησιμοποιείτε τροφές με λιγότερη ζάχαρη. Σύμφωνα με έρευνες που δημοσιεύθηκαν στην Αμερικανική Εφημερίδα της Κλινικής Διατροφής, αυτό μπορεί να γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα, ακριβώς όπως είναι δυνατόν να μειωθεί και η επιθυμία για αλάτι.

Είναι εφικτό να περιορίσετε την πρόσληψη ζάχαρης και να μειώσετε την επιθυμία σας γι’ αυτήν για ένα μικρό χρονικό διάστημα παίρνοντας ρεαλιστικά, σταδιακά μέτρα.

Κόψτε τη ζάχαρη σταδιακά

Αντισταθείτε στον πειρασμό, περιορίζοντας την ποσότητα μπισκότων ή γλυκών στα ντουλάπια της κουζίνας σας. Προσθέστε φρούτα στη διατροφή σας. Θα πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά, μαζί με τη γλυκύτητα, κάτι που καμία επεξεργασμένη ζάχαρη δεν μπορεί να σας προσφέρει.

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα θρεπτικό πρωινό

Αγοράστε τροφές χωρίς ζάχαρη, όπως το απλό γιαούρτι, ή τα δημητριακά ολικής αλέσεως και προτιμήστε να τα γλυκάνετε μόνοι σας, χρησιμοποιώντας φρούτα. Μην ξεκινήσετε ξανά τον κύκλο της ζάχαρης χρησιμοποιώντας μπισκότα ή προϊόντα ζύμης.

Γυμναστείτε

Η έρευνα έχει βρει ότι, εκτός από τα οφέλη για την υγεία, η άσκηση ξεκινά μια αλυσιδωτή αντίδραση που μειώνει την επιθυμία σας για ανθυγιεινά τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας. Κάνοντας καλύτερες επιλογές μπορείτε να σπάσετε τον κύκλο ζάχαρης. Θα είστε ικανοποιημένοι με τα τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και θα εκτιμήσετε τα γλυκά περισσότερο σαν περιστασιακές λιχουδιές.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept