Φούσκωμα: Τρεις κινήσεις που μας απαλλάσσουν σε λίγα λεπτά

278

Η καθημερινή διατροφή δημιουργεί -όπως είναι φυσικό- εντερικά αέρια. Εκείνα έχουν την τάση να μένουν στάσιμα μέσα στο έντερό μας, διογκώνοντας την κοιλιά μας και κάνοντάς μας να νιώθουμε άβολα. Για να βοηθήσουμε τα αέρια να κινηθούν πιο γρήγορα προς την έξοδο, το μόνο που χρειάζεται είναι κοινός νους. Όταν θέλουμε να ξεμπλοκάρουμε κάτι που έχει κολλήσει, το πετυχαίνουμε υποχρεώνοντάς το να κινηθεί. Οι κατάλληλες κινήσεις θα εκκενώσουν γρήγορα το έντερο από τα αέρια. Κάντε τις ακόλουθες ασκήσεις φροντίζοντας να απομονωθείτε κάπου όπου θα είστε ήρεμοι.

Βαθύ κάθισμα

Ξεκινώντας από όρθια θέση, κάντε βαθύ κάθισμα. Προσπαθήστε να φέρετε τους γλουτούς σας όσο γίνεται πιο κοντά στο έδαφος. Μετρήστε έως το 10, ξανανεβείτε και επαναλάβετε τρεις φορές. Ενόσω βρίσκεστε σε βαθύ κάθισμα μπορείτε να διατηρήσετε την ισορροπία σας βάζοντας τα χέρια σας στους γοφούς ή κρατώντας μία καρέκλα σε κάθε πλευρά. Αυτή η στάση δημιουργεί φυσική κινητικότητα στο έντερο και βοηθά στην εύκολη εκκένωση των αερίων. Ένα επιπλέον όφελος: καταφέρνετε ταυτόχρονα να ενδυναμώσετε τους γλουτούς σας.

Εμβρυακή στάση

Ξαπλώστε με το σώμα σας γυρισμένο στο πλάι αλλά σε ευθεία θέση, πρώτα στη μία μεριά, μετά στην άλλη. Κάθε φορά που στρέφετε τον κορμό, μαζέψτε τα γόνατά σας και κολλήστε τα στο στήθος. Μετρήστε μέχρι το 10 και επαναλάβετε τρεις φορές. Ομοίως και αφού γυρίσετε από την άλλη πλευρά. Αυτή η στάση είναι ιδανική ώστε να προχωρήσουν τα αέρια προς από το έντερο προς την έξοδο.

Στήριξη σε γόνατα και στήθος

Γονατίστε στο κρεβάτι και σκύψτε έτσι ώστε οι ώμοι σας να ακουμπούν στο στρώμα. Αυτή είναι η στάση που χρησιμοποιείται για να κάνουμε κλύσμα. Μετρήστε μέχρι το πέντε. Αυτή τη φορά δε θα είναι το σωληνάκι του κλύσματος που θα εισέλθει στο σώμα σας, αλλά τα αέρια που θα εξέλθουν.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept