Η ελληνική υπερτροφή που καταπολεμά χοληστερόλη, τριγλυκερίδια και σάκχαρο.

3.239

Είναι γνωστό ότι οι ξηροί καρποί αποτελούν μια πολύ υγιεινή επιλογή που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας.

Υπάρχει ένας ελληνικός καρπός, ο οποίος είναι πολύτιμος σύμμαχος στην απώλεια βάρους αλλά και τη μείωση χοληστερίνης και σακχάρου και δεν είναι άλλος από τα φιστίκια Αιγίνης.

Μια από τις καλύτερες ποικιλίες παγκοσμίως αποτελούν θησαυρό για την θωράκιση της υγείας μας και πρέπει να μπουν στη διατροφή τόσο των ενηλίκων όσο και των παιδιών.

Τα φιστίκια είναι από τους καλύτερους ποιοτικά και πιο νόστιμους ξηρούς καρπούς , ειδικά αν τα απολαμβάνουμε άψητα και ανάλατα. Χαρακτηρίζονται σαν μια σούπερ συμπυκνωμένη τροφή, μεγάλης θρεπτικής αξίας, πλούσια σε βιοτίνη, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, ανόργανα άλατα και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά συστατικά που μειώνουν την LDL χοληστερόλη προστατεύοντας έτσι την καρδιά μας. Αποτελούν επίσης πηγή καλών λιπαρών οξέων και μας προσφέρουν το αίσθημα κορεσμού βοηθώντας στον έλεγχο του βάρους μας.

Ειδικά όταν πρόκειται για προσπάθεια απώλεια βάρους οι μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι παχύσαρκοι κατανάλωναν συγκεκριμένη ποσότητα φιστικιών κατάφεραν να μειώσουν τα τριγλυκερίδια τους σε αντίθεση με εκείνους που επέλεγαν μια άλλη τροφή με τις ίδιες θερμίδες. Ένα ακόμα σημαντικό όφελος των φιστικιών είναι η αίσθηση κορεσμού που προσφέρουν εξαιτίας των πλούσιων φυτικών ινών που διαθέτουν.

Τα φιστίκια Αιγίνης συνεισφέρουν σημαντικά και στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2. Η συγκεκριμένη τροφή έχει και υψηλά επίπεδα σε φώσφορο το οποίο μπορεί να συμβάλει στο να διασπάσει τις πρωτεΐνες σε αμινοξέα και να βοηθήσει στη δυσανεξία από τη γλυκόζη.

Τα φιστίκια χαρακτηρίζονται σαν μια σούπερ, συμπυκνωμένη τροφή. Είναι από τα λίγα τρόφιμα τα οποία, σε μικρή ποσότητα, μας δίνουν πληθώρα ευεργετικών συστατικών. Ακόμη και 25 γραμμάρια φιστίκια είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και περιέχουν 10% από τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, όπως η βιταμίνη B6, η θειαμίνη, το μαγνήσιο, ο φώσφορος, ο χαλκός και οι φυτικές ίνες. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές στερόλες, ουσίες που αποδεδειγμένα σήμερα μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης, αντιοξειδωτικά, τα οποία γνωρίζουμε ότι μας προστατεύουν από τη γήρανση και νοσήματα, όπως τα καρδιαγγειακά και βιταμίνη Β6, η οποία μειώνει τα επίπεδα της ουσίας ομοκυστείνης, μιας ουσίας που σχετίζεται με την εμφάνιση αθηρωματικών πλακών και αρτηριοσκλήρυνσης.

Επίσης περιέχουν υψηλή ποσότητα καλίου, το οποίο βοηθάει τον οργανισμό ρίχνοντας τα επίπεδα της ορμόνης στρες κορτιζόλης, περισσότερο από κάθε άλλο ξηρό καρπό. Μελέτες έρχονται να πιστοποιήσουν ότι τα κελυφωτά φιστίκια περιέχουν τα συστατικά λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, τα οποία έχουν ευεργετική επίδραση στα μάτια μας. Συγκεκριμένα, έχουν την ιδιότητα να απορροφούν την ακτινοβολία που καθημερινά δέχεται ο οφθαλμός, συμβάλλοντας στην πρόληψη της γεροντικής εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, προφανώς επιτρέποντας στον οφθαλμό να φιλτράρει το επιβλαβές μικρού κύματος φως και περιορίζοντας άλλες αρνητικές επιδράσεις στον αμφιβληστροειδή χιτώνα.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept