Η κατανάλωση αυτών των φρούτων βοηθά στην μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας και διαβήτη τύπου 2!

232

Είναι γνωστή η φράση «ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα», ωστόσο μάλλον, όπως έδειξε νέα έρευνα δεν ισχύει αυτό, καθώς τα μήλα τελικά είναι δύο και όχι ένα. Το περιοδικό «The American Journal of Clinical Nutrition» δημοσίευσε έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Reading στην Αγγλία και που υποστηρίζει ότι ο μαγικός αριθμός μήλων για την υγεία μας είναι δύο και όχι ένα.

Eιδικότερα, εξετάστηκε μια ομάδα 40 συμμετεχόντων με άντρες και γυναίκες για μια περίοδο 8 εβδομάδων. Να σημειώσουμε, πως η εν λόγω ομάδα υπέφερε από ήπια υπερχοληστερολαιµία (υψηλή χοληστερόλη) και κατανάλωνε 2 μήλα κάθε μέρα για τις 8 εβδομάδες. Έπειτα, ακολούθησε μία περίοδος τεσσάρων εβδομάδων όπου η ομάδα δεν έπρεπε να καταναλώσει μήλα. Μετά από αυτή την περίοδο, οι συμμετέχοντες έπιναν χυμό μήλου για 8 εβδομάδες και πάλι, προκειμένου οι ερευνητές να μπορέσουν να συγκρίνουν τα αποτελέσματα της κατανάλωσης ολόκληρου του μήλου από το να πιει κάποιος ένα ποτό μήλου. Να σημειώσουμε, πως τα μήλα, που επιλέχθηκαν ήταν τα «Renetta Canada» μια ποικιλία που είναι πλούσια σε προανθοκυανιδίνες (φυτικά συστατικά πολύτιμα για την υγεία μας).

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η κατανάλωση των μήλων προσέφερε χαμηλότερα επίπεδα της χοληστερόλης LDL και της γλυκερόλης, ενώ παρουσιάστηκε βελτίωση στη συνολική υγεία των αιμοφόρων αγγείων, κάτι που βοήθησε στη μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας, ενώ ωφέλιμος και για την υγεία φάνηκε και ο χυμός μήλου.Τα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και έτσι βρίσκονται στο επίκεντρο πολλών ερευνητικών μελετών.

Η κατανάλωση ολόκληρου του καρπού έχει επίσης βρεθεί ότι βοηθά στην απώλεια βάρους και ότι συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου διαβήτη τύπου 2. Τέλος, αυτή η νέα μελέτη είναι μια ακόμη θετική προσθήκη στα διατροφικά οφέλη για την υγεία που έχει η κατανάλωση των μήλων, για αυτό σκεφτείτε και εσείς να βάλετε περισσότερα μήλα στη διατροφή σας.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept