Αρτηρική πίεση: Πέντε φυσικοί τρόποι για να… πέσει

71

artiriaki piesh

Η πίεση αποτελεί το νούμερο ένα πρόβλημα της καλής υγείας, αφού εμφανίζεται ξαφνικά και δεν έχει συμπτώματα, με συνέπεια τα θύματά της να μη γνωρίζουν ότι πάσχουν από αυτήν. Διαβάστε τι πρέπει να κάνετε, αν έχετε υψηλή πίεση:

* Τρώτε σκόρδο, είτε ωμό είτε σε ειδικές ταμπλέτες.

* Πίνετε χυμό από κρεμμύδι επί 1 με 2 εβδομάδες.

* Τρώτε σέλερι, το οποίο χάρη στα θρεπτικά συστατικά που περιέχει είναι δυνατόν να ρίξει την υψηλή πίεση.

 * Ένα ακόμη σπιτικό γιατροσόφι αποτελεί η κατανάλωση τουλάχιστον 2 ποτηριών χυμού ντομάτας καθημερινά.

* Καθοριστικός παράγοντας για τη μείωση της υπέρτασης είναι η κατανάλωση των ω-3 καλών λιπαρών. Ο σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί και οι σαρδέλες είναι τρόφιμα πλούσια σε ω-3.

* Προσπαθήστε να παραμείνετε στο ιδανικό βάρος σας.

* Προσπαθήστε να ασκήστε ή να περπατάτε τουλάχιστον για 30-45 λεπτά.

* Πιείτε νερό από καρύδα, το οποίο βάσει μελετών μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση κατά 71%.

* Το ξίδι από μηλίτη είναι γνωστό ότι καταπολεμά διάφορες παθήσεις. Μόλις δύο κουταλιές της σούπας καθημερινά μπορούν να μειώσουν την υψηλή πίεση.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει