Σάντουιτς με καβούρι, αβοκάντο και κάρδαμο

68
altΣάντουιτς με καβούρι, αβοκάντο και κάρδαμο
(12 σάντουιτς)
 
Υλικά
– 3 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα λάιτ
– 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένος φρέσκος ​​μαϊντανός
– 1 κουταλάκι του γλυκού χυμός λεμονιού
– 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο φρέσκο ​​μαγειρεμένο καβούρι ή από κονσέρβα, στραγγισμένο, σε κομμάτια χοντρά
– 1/8 κουταλάκι του γλυκού άσπρο πιπέρι
– Λίγο αλάτι
– 8 λεπτές φέτες ψωμί ολικής αλέσεως
– 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
– 1 αβοκάντο, αποφλοιωμένο και κομμένο σε φέτες
– 1/2 φλιτζάνι κάρδαμο (βγάλτε τα χοντρά κοτσάνια), ξεπλυμένο και στεγνωμένο
– Λίγο φρέσκο ​​σχοινόπρασο
 
Εκτέλεση
1. Σε ένα μικρό μπολ, ανακατέψτε μαγιονέζα, 1 κουταλιά της σούπας σχοινόπρασο και τον χυμό λεμονιού. Προσθέστε το κρέας καβουριών και ανακατέψτε με ένα πιρούνι. Ρίξτε και ανακατέψτε το λευκό πιπέρι και το αλάτι.
2. Απλώστε στη μία πλευρά από τις μισές φέτες ψωμιού λίγο λάδι. Τακτοποιήστε τις φέτες αβοκάντο πάνω στις φέτες ψωμιού. Στην κορυφή ρίξτε το μίγμα καβουριού. Προσθέστε το κάρδαμο. Βάλτε τις άλλες φέτες από πάνω. Κόψτε κάθε σάντουιτς σταυρωτά σε τρία κομμάτια.
3. Πασπαλίστε με το επιπλέον σχοινόπρασο πριν από το σερβίρισμα.
 
Διατροφικές πληροφορίες
(ανά σάντουιτς)
 
Θερμίδες: 107
Λίπος: 6 γραμμ.
Χοληστερόλη: 13 χιλιοστόγραμμα
Νάτριο: 178 χιλιοστόγραμμα
Υδατάνθρακες: 10 γραμμ.
Φυτικέςίνες: 1 γραμμ.
Πρωτεΐνη: 4γραμμ.
 
ΠΗΓΗ: Diabetic Living
Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept