Καραμελωμένα κρεμμύδια και Cavatelli

40
altΚαραμελωμένα κρεμμύδια και Cavatelli
(6 μερίδες/ μερίδα=1/2 κούπα)
 
Υλικά
– 200 γραμμ. αποξηραμένα Cavatelli ή άλλα μεσαίου μεγέθους ζυμαρικά
– 2 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο
– 1 μέτριο κρεμμύδι, κομμένο σε φέτες
– 1/2 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
– 1 μικρό κολοκύθι, κομμένο σε φέτες
– 2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένο
– 1 κουταλιά της σούπας νερό
– 2-3 κουταλάκια του γλυκού ξίδι βαλσάμικο
– 1 και 1/2 κουταλάκια του γλυκού ψιλοκομμένο φρέσκο ​​θυμάρι ή 1/2 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο θυμάρι, θρυμματισμένο
– 2 κουταλιές της σούπας κουκουνάρια ή καρύδια ψιλοκομμένα, ψημένα
 
Εκτέλεση
1. Μαγειρέψτε τα ζυμαρικά σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου, παραλείποντας λάδι και αλάτι. Στραγγίξτε τα. Επιστρέψτε τα ζυμαρικά σε ζεστή κατσαρόλα. Καλύψτε τα και κρατήστε τα ζεστά.
2. Εν τω μεταξύ, βάλτε ένα βαρύ αντικολλητικό, μεγάλο τηγάνι σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά. Προσθέστε το λάδι και το κρεμμύδι στο τηγάνι. Σκεπάστε και μαγειρέψτε για 13 έως 15 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσει το κρεμμύδι. Πασπαλίστε με ζάχαρη. Μαγειρέψτε (ακάλυπτο), σε μέτρια προς δυνατή φωτιά, για 4 με 5 λεπτά ή περισσότερο, μέχρι το κρεμμύδι να ροδίσει, ανακατεύοντας συχνά.
3. Προσθέστε το κολοκυθάκι και το σκόρδο στο τηγάνι. Μαγειρέψτε, ανακατεύοντας, για 2 λεπτά. Ρίξτε και ανακατέψτε το νερό, το ξίδι και το θυμάρι. Μαγειρέψτε για 2 έως 3 λεπτά ή περισσότερο, μέχρι το κολοκύθι να γίνει τραγανό, ανακατεύοντας κατά διαστήματα.
4. Προσθέστε το κουκουνάρι και το μείγμα με τα κρεμμύδια στα μαγειρεμένα ζυμαρικά. Ανακατέψτε απαλά.
 
Διατροφικές πληροφορίες
(ανά μερίδα)
 
Θερμίδες: 131
Λίπος: 4 γραμμ.
Νάτριο: 4 χιλιοστόγραμμα
Υδατάνθρακες: 21 γραμμ.
Φυτικές ίνες: 1 γραμμ.
Σάκχαρα: 2 γραμμ.
Πρωτεΐνη: 4 γραμμ.
 
ΠΗΓΗ: Diabetic Living
Μπορεί επίσης να σας αρέσει