Ομελέτα με λουκάνικο

48
altΟμελέτα με λουκάνικο
(2 μερίδες)
 
Υλικά
– Λίγο ελαιόλαδο
– 2 αυγά
– Ζωμός κοτόπουλου, 2 κουταλιές της σούπας, χωρίς αλάτι
– Τριμμένο μαύρο πιπέρι
– 30 γραμμ. μαγειρεμένο λουκάνικο γαλοπούλας, κομμένο σε φέτες
– 1/4 φλιτζανιού ντοματάκια, κομμένα στα τέσσερα
– 2 κουταλιές της σούπας τριμμένο τυρί τσένταρ με χαμηλά λιπαρά
– 1 ολικής αλέσεως αγγλική τηγανίτα ή αραβική πίτα, κομμένη στη μέση και ψημένη
 
Εκτέλεση
1. Ρίξτε λίγο ελαιόλαδο σε ένα μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι. Προθερμάνετε το τηγάνι σε μέτρια φωτιά.
2. Σε ένα μέτριο μπολ, χρησιμοποιήστε ένα σύρμα για να χτυπήσετε τα αυγά, τον ζωμό και το μαύρο πιπέρι. Ανακατέψτε μαζί το λουκάνικο.
3. Ρίξτε το μίγμα των αυγών στο ζεστό τηγάνι. Τηγανίστε σε μέτρια φωτιά, χωρίς ανάδευση, μέχρι το μείγμα να αρχίσει να πήζει στο κάτω μέρος και γύρω από τις άκρες.
4. Με μια σπάτουλα ή ένα μεγάλο κουτάλι, διπλώστε το μερικώς μαγειρεμένο μείγμα των αυγών, ώστε το άψητο τμήμα να ρέει. Συνεχίστε το μαγείρεμα σε μέτρια φωτιά. Προσθέστε τις ντομάτες και το τυρί. Τηγανίστε για περίπου 1 λεπτό ή περισσότερο, μέχρι το μείγμα αυγού να ψηθεί, αλλά να εξακολουθεί να είναι γυαλιστερό και υγρό.
5. Σερβίρετε πάνω από στις μισές ψημένες αγγλικές τηγανίτες ή τις αραβικές πίτες.
 
Διατροφικές πληροφορίες
(ανά μερίδα)
 
Θερμίδες: 198
Λίπος: 9 γραμμ.
Χοληστερόλη: 231 χιλιοστόγραμμα
Νάτριο: 524 χιλιοστόγραμμα
Υδατάνθρακες: 16 γραμμ.
Φυτικές ίνες: 2 γραμμ.
Σάκχαρα: 4 γραμμ.
Πρωτεΐνη: 14 γραμμ.
 
ΠΗΓΗ: Diabetic Living
Μπορεί επίσης να σας αρέσει