Σαλάτα με ψητά καλαμάρια

53
altΣαλάτα με ψητά καλαμάρια
(6 μερίδες)
 
Υλικά
– 1/4 φλιτζανιού ελαιόλαδο
– 3 κουταλιές της σούπας ξίδι
– 2 κουταλιές ψιλοκομμένη πιπεριά
– 2 κουταλιές της σούπας σάλτσα σόγιας χωρίς πολύ αλάτι
– 1 κουταλιά της σούπας σησαμέλαιο
– 1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
– 1/2 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο ή ψιλοκομμένο φρέσκο ​​τζίντζερ (πιπερόριζα)
– Μισό κιλό πλοκάμια από καλαμάρια ή και το σώμα, τεμαχισμένο σε ροδέλες
– 1/4 φλιτζανιού τριμμένο καρότο
– 2 κουταλιές της σούπας ψημένα κουκουνάρια
 
Εκτέλεση
1. Χτυπάμε το ελαιόλαδο, το ξίδι, τις πιπεριές, τη σάλτσα σόγιας, το σησαμέλαιο, τη ζάχαρη και το τζίντζερ σε ένα μέτριο μπολ. Αφήνουμε το μίγμα να «αναπαυτεί» για να χρησιμοποιηθεί ως μαρινάδα.
2. Βάζουμε τα καλαμάρια στη μαρινάδα. Ανακατεύουμε να πάει η μαρινάδα παντού. Καλύπτουμε και αφήνουμε τα καλαμάρια στο ψυγείο για 1-2 ώρες.
3. Περίπου 20 λεπτά πριν, προθερμαίνουμε το γκριλ. Αλείφουμε με ελάχιστο ελαιόλαδο ένα επίπεδο ταψί.
4. Βγάζουμε τα καλαμάρια από τη μαρινάδα, αφήνοντας την περίσσεια του υγρού στο κύπελλο. Ψήνουμε τα καλαμάρια, γυρίζοντας μία φορά ή δύο φορές, μέχρι να ψηθούν ελαφρά. Τα μεταφέρουμε σε ένα μέτριο μπολ και τα συνοδεύουμε με το καρότο και το κουκουνάρι. Ανακατεύουμε. Σερβίρουμε σε θερμοκρασία δωματίου.
 
Διατροφικές Πληροφορίες
(ανά μερίδα)
 
Θερμίδες: 146
Λίπους: 8 γραμμ.
Χοληστερόλη: 176 χιλιοστόγραμμα
Υδατάνθρακες: 6 γραμμ.
Πρόσθετα σάκχαρα: 1 γραμμ.
Πρωτεΐνη: 21 γραμμ.
Νάτριο: 148 χιλιοστόγραμμα
   
ΠΗΓΗ: EatingWell
Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept