Άγριο ρύζι με πρωτότυπη σάλτσα

40
altΆγριο ρύζι με πρωτότυπη σάλτσα
(12 μερίδες)
 
Υλικά
– 2 και 1/4 φλιτζάνια νερό
– 1 φλιτζάνι ζωμός κοτόπουλου με λίγο αλάτι
– 1 φλιτζάνι άγριο ρύζι
– 1 φλιτζάνι μακρύ άσπρο ρύζι σιταριού
– 3/4 φλιτζανιού αποξηραμένα κεράσια
– 2 κουταλιές της σούπας χυμός μούρων
– 1/4 φλιτζανιού βούτυρο με χαμηλά λιπαρά
– 3/4 φλιτζανιού ψιλοκομμένο σέλινο
– 3/4 φλιτζανιού ψιλοκομμένα πράσα
– 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένο καρότο (1 μέτριο)
– 1/4 φλιτζανιού ψιλοκομμένος φρέσκος μαϊντανός (τα φύλλα)
– 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο φρέσκο ​​θυμάρι
– 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο φρέσκο ​​φασκόμηλο
– 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
– 1/4 κουταλάκι του γλυκού φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι
– 1/2 φλιτζάνι τεμαχισμένα αμύγδαλα, καβουρδισμένα
 
Εκτέλεση
1. Σε μια μεγάλη κατσαρόλα συνδυάστε το νερό και τον ζωμό. Φέρετε σε βρασμό. Ανακατέψτε το άψητο άγριο ρύζι. Αφήστε να πάρει βράση και κατόπιν μειώστε τη θερμότητα. Σιγοβράστε το, καλυμμένο, για 25 λεπτά. Ανακατέψτε το άψητο λευκό ρύζι. Αφήστε να πάρει βράση και κατόπιν μειώστε τη θερμότητα. Σιγοβράστε το, καλυμμένο, περίπου για 20 λεπτά ή περισσότερο, μέχρι να μαλακώσουν τα ρύζια. Στραγγίστε το. Αφήστε το να κρυώσει σε θερμοκρασία δωματίου.
2. Εν τω μεταξύ, σε ένα μικρό μπολ αναμείξτε τα αποξηραμένα κεράσια και τον χυμό. Αφήστε τα να «αναπαυτούν», καλυμμένα, για 20 λεπτά.
3. Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Σε ένα μέτριο τηγάνι, λιώστε το βούτυρο σε μέτρια φωτιά. Προσθέστε το σέλινο, τα πράσα και το καρότο. Σοτάρετε, ανακατεύοντας, για 5 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν. Ανακατέψτε τον μαϊντανό, το θυμάρι, το φασκόμηλο, το αλάτι και το πιπέρι. Μαγειρέψτε, ανακατεύοντας, για 1 λεπτό ακόμη.
 4. Λαδώστε ελαφρά ένα ταψί. Σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατέψτε το ρύζι, το μείγμα από το κεράσι, το μείγμα λαχανικών και τα αμύγδαλα. Μεταφέρετέ τα στο ταψί.
5. Ψήστε το μείγμα, καλυμμένο, για 35-40 λεπτά ή μέχρι να ζεσταθεί καλά, ανακατεύοντας μία ή δύο φορές.
 
 
Διατροφικές Πληροφορίες
(ανά μερίδα)
 
Θερμίδες: 212
Λίπος: 7 γραμμ.
Χοληστερόλη: 10 χιλιοστόγραμμα
Κορεσμένα λίπη: 3 γραμμ.
Υδατάνθρακες: 33 γραμμ.
Φυτικές ίνες: 3 γραμμ.
Σάκχαρα: 7 γραμμ.
Πρωτεΐνη: 5 γραμμ.
Νάτριο: 220 χιλιοστόγραμμα
   
ΠΗΓΗ: Better Home & Gardens
Μπορεί επίσης να σας αρέσει