Σαλάτα με ψητό καλαμάρι και ελιές

55
altΣαλάτα με ψητό καλαμάρι και ελιές
(6 μερίδες)
 
Χρόνος: 30 λεπτά
 
 
 
Υλικά
– 1 κιλό καλαμαράκια, καθαρισμένα
– 2 και 1/2 κουταλιές της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, διαιρούμενο
– Λίγο αλάτι και χοντροκομμένο πιπέρι, για γεύση
– 1/2 κιλό πατάτες, καθαρισμένες και κομμένες στα τέσσερα
– 1 κιλό σπαράγγια (κομμένα τα άκρα)
– 2 κόκκινες πιπεριές, χωρίς σπόρους, κομμένες σε λεπτές λωρίδες
– 1 κόκκινο κρεμμύδι, κομμένο σε λεπτές φέτες
– 1/3 φλιτζανιού μαύρες ελιές, χωρίς κουκούτσι και χοντροκομμένες
– 1/3 φλιτζανιού μικρές πράσινες ελιές, χωρίς κουκούτσι, χοντροκομμένες
– 1/4 φλιτζανιού ξίδι μπαλσάμικο
– 1/4 κούπας χοντροκομμένος φρέσκος ​​βασιλικός για τη γεύση
– 2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες
– 1 κουταλάκι του γλυκού κόκκινο πιπέρι
 
Εκτέλεση
1. Προθερμάνετε το γκριλ.
2. Ελαφρά κόψτε σε κομμάτια το σώμα από κάθε καλαμάρι με ένα κοφτερό μαχαίρι. Βουρτσίστε το καλαμάρι (σώμα και πλοκάμια) με 1 κουταλιά λάδι και πασπαλίστε με αλάτι και πιπέρι.
3. Τοποθετήστε το καλαμάρι στη σχάρα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Καλύψτε με ένα βαρύ αντικείμενο, όπως ένα βαρύ τηγάνι. Ψήστε στο γκριλ για 2 λεπτά, γυρίστε και μαγειρέψτε, με το αντικείμενο, για άλλη μία φορά, μέχρι το καλαμάρι να γίνει αδιαφανές (περίπου 1 λεπτό). Κατεβάστε το από τη φωτιά και αφήστε το να αναπαυτεί.
4. Μαγειρέψτε τις πατάτες σε βραστό νερό μέχρι να γίνουν λίγο μαλακές όταν τις τρυπάτε με ένα πιρούνι (8 έως 10 λεπτά). Αφαιρέστε τις πατάτες από το νερό με μια τρυπητή κουτάλα. Βάλτε νερό να πάρει μια βράση και ρίξτε τα σπαράγγια, αφήνοντάς τα μέχρι να μαλακώσουν (περίπου 2 λεπτά). Στραγγίστε και ξεπλύνετε τα σπαράγγια καλά με κρύο νερό. Κόψτε τα διαγωνίως σε κομμάτια.
5. Συνδυάστε τα καλαμαράκια, τις πατάτες, τα σπαράγγια και το υπόλοιπο (1 και 1/2 κουταλιές) λάδι με τις πιπεριές, το κρεμμύδι, τις ελιές, το ξίδι, τον βασιλικό, το σκόρδο και το κόκκινο πιπέρι σε ένα μεγάλο μπολ. Ανακατέψτε καλά. Δοκιμάστε και ρυθμίστε τα καρυκεύματα. Σερβίρετε σε θερμοκρασία δωματίου.
 
Διατροφικές Πληροφορίες
(ανά μερίδα)
 
Θερμίδες: 263
Λίπος: 11 γραμμ.
Χοληστερόλη: 176 χιλιοστόγραμμα
Υδατάνθρακες: 24 γραμμ.
Πρόσθετα σάκχαρα: 0 γραμμ.
Πρωτεΐνη: 16 γραμμ.
Φυτικές ίνες: 4 γραμμ.
Νάτριο: 465 χιλιοστόγραμμα
Κάλιο: 861 χιλιοστόγραμμα
 
ΠΗΓΗ: EatingWell
Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept