Μεξικάνικη μακαρονόπιτα

39
altΜεξικάνικη μακαρονόπιτα
(4 μερίδες)
 
Συνολικός χρόνος: 30 λεπτά
Χρόνος μαγειρέματος: 25 λεπτά
Χρόνος προετοιμασίας: 5 λεπτά
 
 
Υλικά
– 250 γραμμ. σπαγγέτι ολικής αλέσεως
– 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
– 1 αυγό, χτυπημένο
– 250 γραμμ. άπαχος μοσχαρίσιος κιμάς ή στήθος γαλοπούλας
– 1/2 φλιτζάνι φρέσκο ​​γλυκό πιπέρι
– 1 φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας χωρίς πολύ αλάτι
– 1 φλιτζάνι κατεψυγμένο καλαμπόκι
– 1/2 φλιτζάνι τριμμένο τυρί με χαμηλά λιπαρά
– Ντοματίνια, κομμένα, για συνοδεία (προαιρετικά)
– Φρέσκο ​​κόλιαντρο (προαιρετικά)
 
Εκτέλεση
1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Βράζουμε το σπαγγέτι σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Στραγγίζουμε. Ρίχνουμε τα μακαρόνια πίσω στη ζεστή κατσαρόλα. Προσθέτουμε 1 κουταλιά λάδι. Ανακατεύουμε μαζί με το αυγό. Απομακρύνουμε το σπαγγέτι από τη φωτιά.
2. Εν τω μεταξύ, σε μια μικρή κατσαρόλα μαγειρεύουμε τον μοσχαρίσιο κιμά (ή τη γαλοπούλα) με το πιπέρι, μέχρι το κρέας να γίνει καφέ, ανακατεύοντας. Στραγγίζουμε και αφαιρούμε το λίπος. Ανακατεύουμε μαζί τη σάλτσα και το καλαμπόκι  και αφήνουμε να βράσουν.
3. Με την άλλη κουταλιά λάδι αλείφουμε ένα ταψί. Ρίχνουμε το μίγμα με τα μακαρόνια στο κατώτατο σημείο και στην κορυφή το μείγμα του κιμά.
4. Ψήνουμε σε φούρνο στους 200 βαθμούς για 25-30 λεπτά. Από πάνω ρίχνουμε το τυρί. Αφήνουμε να «σταθεί» για 5-10 λεπτά πριν να το σερβίρουμε. Κόβουμε σε φέτες. Γαρνίρουμε με ντοματίνια και κόλιαντρο, αν το επιθυμούμε.
 
Διατροφικές Πληροφορίες
(ανά μερίδα)
 
Θερμίδες: 419
Πρωτεΐνη: 26 γραμμ.
Νάτριο: 573 χιλιοστόγραμμα
Χοληστερόλη: 96 χιλιοστόγραμμα
Λιπαρά: 13 γραμμ.
Κορεσμένα λιπαρά: 4 γραμμ.
Φυτικές ίνες: 7 γραμμ.
Υδατάνθρακες: 56 γραμμ.
 
ΠΗΓΗ: DiabeticGourmetMagazine
Μπορεί επίσης να σας αρέσει