Ζυμαρικά με πέστο και γαρίδες

28
altΖυμαρικά με πέστο και γαρίδες  
(6 μερίδες / μερίδα = 1 και 1/2 φλιτζάνια)
 
Συνολικός χρόνος: 35 λεπτά
 
Υλικά
– 250 γραμμ. φετουτσίνι ολικής αλέσεως
– 1 κιλό σπαράγγια, καθαρισμένα, σε κομμάτια (περίπου 4 φλιτζάνια)
– 1/2 φλιτζάνι κόκκινη πιπεριά, κομμένη σε λωρίδες
– 1/4 φλιτζανιού έτοιμη σάλτσα πέστο
– 2 κουταλάκια του γλυκού έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
– 450 γραμμ. γαρίδες, ξεφλουδισμένες
– 1 φλιτζάνι λευκό ξηρό κρασί
– Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
 
 
Εκτέλεση
1. Βάλτε σε μια μεγάλη κατσαρόλα νερό και αφήστε το να βράσει. Προσθέστε τα φετουτσίνι και μαγειρέψτε για 3 λεπτά λιγότερο από ό,τι προτείνουν οι οδηγίες της συσκευασίας. Προσθέστε τα σπαράγγια και συνεχίστε το βράσιμο, μέχρι τα ζυμαρικά και τα σπαράγγια να μαλακώσουν (περίπου 3 λεπτά περισσότερο). Κρατήστε 1/4 του φλιτζανιού νερό του μαγειρέματος.
2. Στραγγίστε τα φετουτσίνι και τα σπαράγγια και επιστρέψτε τα στην κατσαρόλα. Ανακατέψτε τις πιπεριές και το πέστο. Καλύψτε τα να κρατηθούν ζεστά.
3. Ζεστάνετε λάδι σε ένα μεγάλο τηγάνι, σε μέτρια φωτιά. Προσθέστε τις γαρίδες και μαγειρέψτε, ανακατεύοντας κατά διαστήματα, μέχρι να γίνουν ροζ (περίπου 3 λεπτά).
4. Προσθέστε το κρασί, αυξήστε τη θερμότητα και συνεχίστε το ψήσιμο, μέχρι το κρασί να μειωθεί (περίπου 3 λεπτά). Προσθέστε τις γαρίδες και το νερό από το μαγείρεμα στα ζυμαρικά. Ρίξτε πιπέρι και σερβίρετε αμέσως.
 
Διατροφικές Πληροφορίες
(ανά μερίδα)
 
Θερμίδες: 303
Λίπος: 8 γραμμ.
Χοληστερόλη: 115 χιλιοστόγραμμα
Υδατάνθρακες: 32 γραμμ.
Πρόσθετα σάκχαρα: 0 γραμμ.
Πρωτεΐνη: 21 γραμμ.
Φυτικές ίνες: 6 γραμμ.
Νάτριο: 284 χιλιοστόγραμμα
Κάλιο: 292 χιλιοστόγραμμα
 
ΠΗΓΗ: Diabetic Gourmet Magazine
Μπορεί επίσης να σας αρέσει