Τροφές που «διαλύουν» τη χοληστερίνη

169

Food for thought

Είναι γνωστό ότι ορισμένες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τα επίπεδα της «κακής» (LDL) χοληστερόλης, η οποία προκαλεί συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες και οδηγεί σε καρδιακή νόσο, καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικό επεισόδιο. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν είναι απαραίτητη μια «άνοστη» διατροφή. Υπάρχουν τροφές που είναι εύγεστες και ταυτόχρονα ευεργετικές για τη μείωση της LDL χοληστερόλης.

Μαύρη σοκολάτα: Περιέχει φλαβονοειδή (αντιοξειδωτικές ουσίες) που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Απλώς φροντίστε να την καταναλώνετε με μέτρο, επειδή η σοκολάτα έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και ζάχαρη.

Αβοκάντο: Περιέχει ελαϊκό οξύ, ενώ το έλαιο από αβοκάντο, το οποίο έχει μια λεπτή, γλυκιά γεύση, μπορεί επίσης να αντικαταστήσει άλλα έλαια στη μαγειρική.

Κόκκινο κρασί: Το κόκκινο κρασί περιέχει ρεσβερατρόλη, μια ουσία που βρίσκεται στην κόκκινη φλούδα των σταφυλιών και η οποία μπορεί να προστατεύσει τα αιμοφόρα αγγεία από την πρόκληση θρόμβων, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την LDL.

Μαύρο και πράσινο τσάι: Περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Το πράσινο τσάι περιέχει συνήθως περισσότερες από αυτές τις αντιοξειδωτικές ουσίες, καθώς προέρχεται από φύλλα τα οποία δεν έχουν υποστεί ζύμωση και είναι λιγότερο επεξεργασμένα.

Ξηροί καρποί: Είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, οπότε τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια μπορούν να σας βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων της LDL χοληστερόλης.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept