Κόλπα για να μειώσετε μερίδες και θερμίδες

140

 διαιτα

Για να χάσετε βάρος, θα πρέπει να καίτε περισσότερες θερμίδες απ’ όσες καταναλώνετε, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να έχετε απόλυτο έλεγχο στις μερίδες του φαγητού τις οποίες τρώτε. Διαβάστε μερικούς απλούς και έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε.

Ξεκινήστε με ένα ποτήρι νερό: Πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι με νερό προτού καθίσετε στο τραπέζι να φάτε. Αυτό θα σας κάνει να πεινάτε λιγότερο εκείνη τη στιγμή. Επίσης, είναι πιθανό η αφυδάτωση του οργανισμού να σας κάνει να νιώθετε την κοιλιά σας να γουργουρίζει και τον εγκέφαλό σας να «ζητάει» τροφή.

Κάντε τα λαχανικά μέρος του φαγητού και όχι μόνο ως σαλάτα: Σε πολλά φαγητά μπορείτε να ενσωματώσετε λαχανικά (π.χ., σπανάκι) που, εκτός από γεύση και χρώμα, θα σας κάνουν να νιώσετε ότι έχετε φάει μια αρκετά μεγάλη ποσότητα, ενώ στην πραγματικότητα αρκετή από αυτήν την ποσότητα θα είναι απλώς λαχανικά με ελάχιστες θερμίδες.

Προσοχή στο… χρώμα του πιάτου: Ακούγεται απίστευτο, αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Έρευνα έδειξε πως, όταν το χρώμα του φαγητού πλησιάζει στο χρώμα του πιάτου (π.χ., λευκό ρύζι σε λευκό πιάτο), οι άνθρωποι σερβίρουν στο πιάτο τους 22% περισσότερη ποσότητα φαγητού. Επιλέγετε κάθε φορά ένα πιάτο που να έρχεται σε χρωματική αντίθεση με το φαγητό το οποίο έχετε. Έτσι, θα «ξεγελάσετε» τον εγκέφαλο, για να νομίζει ότι μια μικρότερη ποσότητα που έχετε μπροστά σας είναι αρκετή για να χορτάσετε.

Αφήστε την TV και… χαμηλώστε τα φώτα: Είναι σημαντικό να βάλετε τον εαυτό σας σε μια χαλαρή και ήρεμη διάθεση καθώς τρώτε. Ο πιο χαμηλός φωτισμός, ίσως λίγη απαλή μουσική και η ήπια κουβέντα στο τραπέζι θα σας κάνουν να απολαύσετε το φαγητό καλύτερα. Ο εγκέφαλος επικεντρώνεται στο μάσημα και το φαγητό και στέλνει νωρίτερα το μήνυμα πως έχετε χορτάσει.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept