ΕΝΑ ΜΗΛΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ! Πόσα πρέπει να τρώτε για να ρίξετε τη χοληστερίνη κατά 40% μέσα σε ένα μήνα

278

MHLA
Όπως έδειξε επιστημονική μελέτη, όσοι έτρωγαν κάθε μέρα- 2 φορές και επί τέσσερις εβδομάδες το συγκεκριμένο φρούτο, παρουσίασαν μείωση της LDL χοληστερόλης τους κατά 40%.
Όπως εξηγούν οι ερευνητές , η LDL χοληστερόλη μπορεί να αλληλεπιδράσει με τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου που κυκλοφορούν στον οργανισμό και να οξειδωθεί.
Ο καθηγητής ΝτιΣιλβέστρο (απο το πανεπιστήμιο της Αμερικής), ο οποίος μελετά εδώ και χρόνια την επίδραση των τροφίμων στην οξείδωση της LDL, επισήμανε ότι η ωφέλιμη δράση των μήλων ήταν πιο έντονη από αυτήν τροφίμων, όπως το κάρυ, το πράσινο τσάι και οι τομάτες.
Για την μελέτη τους, οι ερευνητές επιστράτευσαν μη καπνιστές, υγιείς ενήλικες, ηλικίας 40-60 ετών, οι οποίοι συνήθιζαν να τρώνε μήλα σπανιότερα από δύο φορές τον μήνα και δεν έπαιρναν διατροφικά συμπληρώματα πολυφαινολών.
Συνολικώς, 16 εθελοντές έτρωγαν καθημερινά και επί τέσσερις εβδομάδες ένα μεγάλο κόκκινο μήλο, 17 έπαιρναν με την ίδια συχνότητα κάψουλες που περιείχαν 194 mg πολυφαινολών και 18 έπαιρναν ένα χάπι με μία ανενεργό ουσία.
Έως την διεξαγωγή της μελέτης, οι ερευνητές πίστευαν πως οι πολυφαινόλες είναι το πιο χρήσιμο συστατικό των μήλων όσον αφορά τις επιδράσεις στην οξείδωση της LDL.
Έπειτα, όμως, από την διαπίστωση ότι τα μήλα παρείχαν μεγαλύτερο όφελος απ’ ό,τι το συμπλήρωμα πολυφαινολών, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως είτε τα μήλα περιέχουν κάτι ακόμα που ωφελεί τον οργανισμό, είτε ο οργανισμός μπορεί να αξιοποιήσει καλύτερα τις πολυφαινόλες όταν αυτές προέρχονται από φυσικές πηγές.
Υπάρχει επίσης ενδεχόμενο να έπρεπε να ληφθούν σε υψηλότερες δόσεις, είπε ο δρ ΝτιΣιλβέστρο.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept