Αυτή η διατροφή προστατεύει από τη ρευματοειδή αρθρίτιδα

190

Επιστημονική έρευνα συνδέει την κατανάλωση των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων με την προστασία από τη ρευματοειδή αρθρίτιδα.

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα ανήκουν στην κατηγορία των λιπαρών οξέων που δεν μπορεί να παράξει φυσικά ο οργανισμός και θα πρέπει να προστίθενται στην καθημερινή μας διατροφή.

Υπάρχουν τρία είδη λιπαρών οξέων, το δεκαεξαονοικό οξύ ( DHA), το εικοσαπεντανοικό οξύ (EPA) και τέλος το λινολεικό οξύ (ΑLA).

Κύριες πηγές ω-3 λιπαρών είναι τα ιχθυέλαια και τα λιπαρά ψάρια όπως το σκουμπρί, ο σολομός, η ρέγκα, ο φρέσκος τόνος και οι σαρδέλες. Φυτικές πηγές ω-3 λιπαρών οξέων είναι ο λιναρόσπορος, τα φύκια, τα καρύδια, η σόγια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το καλέ και το σπανάκι.

Επιστημονικές έρευνες υποστηρίζουν οτι τα ω-3 λιπαρά οξέα συμβάλουν στην γενική υγεία του οργανισμού επειδή βοηθούν τόσο στη σωματική όσο και στη νοητική ευεξία. Τώρα, οι  ερευνητές εξέτασαν αν οι  ασθενείς με διατροφή πλούσια σε ιχθυέλαια, εμφάνισαν  χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης της νόσου, αναλύοντας στοιχεία από 30 άτομα που είχαν αντισώμτα στην ασθένεια και 47 άλλων που δεν είχαν.
Ο ερευνητής Jill Norris, του Colorado School of Public Health, σημειώνει ότι υπήρχε ουσιώδης διαφορά στα επίπεδα ωμέγα- 3 λιπαρών οξέων στο αίμα μεταξύ ανθρώπων που λάμβαναν συμπληρώματα ωμέγα- 3 προσθέτοντας πως οι γενετικοί παράγοντες μπορεί ενδεχομένως να παίζουν ρόλο στην αποτελεσματικότητα των ωμέγα-3 σε ανθρώπους που εμφανίζουν την ασθένεια. .

Μπορεί επίσης να σας αρέσει