Σωστή διατροφή για γερά οστά

76

8.2010b 001
Η σταδιακή απώλεια οστικής μάζας έρχεται με το πέρασμα του χρόνου. Ο καλύτερος τρόπος για να την προλάβετε είναι η σωστή διατροφή.
Γάλα: Το ασβέστιο είναι ο ακρογωνιαίος λίθος των ισχυρών οστών. Οι ενήλικες έως 50 ετών χρειάζονται 1.000 mg ανά ημέρα. Από τα 51 και μετά οι γυναίκες χρειάζονται 1.200 mg κάθε μέρα, ποσότητα που πρέπει να παίρνουν και οι άνδρες όταν φτάσουν τα 71 χρόνια ζωής. Η καλύτερη πηγή ασβεστίου είναι το γάλα και προφανώς όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γιαούρτι, τυρί κλπ).
Σαρδέλες: Όλα αυτά τα μικρά οστά σε ψάρια όπως οι σαρδέλες έχουν ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για την οικοδόμηση της οστικής μάζας στο δικό σας σώμα. Μόλις 80 γραμμάρια σαρδέλας προσφέρουν λίγο περισσότερο ασβέστιο από μία κούπα γάλα.
Πράσινα λαχανικά: Επιλέξτε τα πια σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως τα γογγύλια, το κινεζικό και το κατσαρό λάχανο. Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο, μαγειρεμένο γογγύλι έχει περίπου 200 mg ασβεστίου.
Προϊόντα σόγιας: Μισό φλιτζάνι τόφου εμπλουτισμένο σε ασβέστιο περιέχει πάνω από 400 mg ασβεστίου. Το γάλα σόγιας είναι συνήθως εμπλουτισμένο με 300 mg ασβεστίου ανά φλιτζάνι.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept