Πώς να αντιμετωπίσετε τη δυσμηνόρροια

39

sindirim-sistemi
Πολλές γυναίκες ταλαιπωρούνται από έντονους πόνους και κράμπες, κατά τη διάρκεια της περιόδου. Η δυσμηνόρροια αντιμετωπίζεται συνήθως με τη λήψη χαπιών και φαρμάκων, τα οποία ανακουφίζουν, αλλά  δεν στερούνται των παρενεργειών.
Δοκιμάστε μερικές πιο φιλικές λύσεις αν βιώνετε κι εσείς τα οδυνηρά συμπτώματα της δυσμηνόρροιας:
Ζεστό μπάνιο
Υπάρχει η πεποίθηση πως πρέπει να αποφεύγουμε το μπάνιο τις πρώτες ημέρες τις περιόδου, όμως ένα ζεστό μπάνιο μπορεί να ανακουφίσει από πόνου και κράμπες.  Το ζεστό νερό, ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή, χαλαρώνοντας τους μύες που προκαλούν συσπάσεις και σπασμούς.
Πάρτε μια θερμοφόρα
Κρατήσετε ζεστή την περιοχή της κοιλιάς με μια θερμοφόρα. Θα βοηθήσετε τους μυς της περιοχής να χαλαρώσουν.
Γυμναστείτε πριν την περίοδο
Όταν ιδρώνουμε απελευθερώνονται ενδορφίνες, οι οποίες βοηθούν στην ανακούφιση από τους πόνους της περιόδου. Η άσκηση, θα βοηθήσει να περιορίσετε τις κράμπες και θα λειτουργήσει προληπτικά για τις δύσκολες μέρες. Μπορείτε επίσης να κάνετε γιόγκα νίντρα, η οποία εστιάζει στη βαθιά χαλάρωση και μπορεί να φανεί αποτελεσματική στην ανακούφιση από τους πόνους και την έντονη αιμορραγία.
Πιείτε ένα ρόφημα με τζίντζερ ή κανέλα
Ένα ζεστό τσάι μπορεί να απαλύνει τους πόνους της περιόδου.  Αποτελεσματικά για τη δυσμηνόρροια είναι τα ροφήματα με κανέλα ή τζίντζερ. Η κανέλα έχει αντιφλεγμονώδη δράση και μαλακώνει τους σπασμούς της μήτρας, ενώ το τζίντζερ θεωρείται φυσικό αναλγητικό εδώ και πολλά χρόνια.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει