Δείτε πώς θα αποφύγετε το φούσκωμα μετά το Πασχαλινό τραπέζι

109

Η απότομη μετάβαση από τη νηστεία της Σαρακοστής στην υπερφαγία του Πάσχα έχει επιπτώσεις στο γαστρεντερικό.

Τα πλούσια και λιπαρά γεύματα το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα έχουν ως αποτέλεσμα τη συσσώρευση φαγητού στο στομάχι και τα έντερα, προκαλώντας φούσκωμα.

Το πολύ φαγητό σε συνδυασμό με το αλκοόλ, επιβαρύνει προβλήματα υγείας όπως η χολοκυστοπάθεια («πέτρες» ή «λάσπη» στη χολή), οι γαστρίτιδες, το έλκος, η οισοφαγίτιδα κλπ.

Ειδικά οι καρδιοπαθείς, πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί!
Τι να κάνετε

– Μικρά και συχνά γεύματα (συνιστώνται τρία κύρια γεύματα και δύο σνακ, τόσο το Μεγάλο Σάββατο όσο και την Κυριακή του Πάσχα).

– Να τρώτε πάντα από το πιάτο και να αποφεύγετε το τσιμπολόγημα από τις πιατέλες.

– Να τρώτε το κρέας χωρίς πέτσα.

– Να συνοδεύετε οπωσδήποτε το φαγητό με σαλάτες λαχανικών. Ιδανικά να τρώτε τη σαλάτα πριν το κυρίως γεύμα.

– Να προτιμάτε τα ψητά κρέατα στη σούβλα από αυτά στον φούρνο, στη γάστρα κτλ.

Να αποφεύγετε την κατανάλωση φρούτων αμέσως μετά το φαγητό, καθώς οι ουσίες των φρούτων απορροφώνται με διαφορετικό ρυθμό από αυτές του κρέατος και των άλλων τροφών, διαφορά που μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία.
Να πίνετε άφθονο νερό.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept