Μπορώ να καταναλώνω αναψυκτικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Πόσο επιβλαβής είναι για την έγκυο η ζάχαρη και τα τεχνητά γλυκαντικά

24

Ένα αναψυκτικό έχει περίπου 140 θερμίδες και περιέχει 10 μικρές κουταλιές ζάχαρη. Δηλαδή η διατροφική της αξία είναι μηδαμινή τόσο για την μητέρα όσο και για το παιδί. Από τη στιγμή που μια έγκυος γυναίκα μπορεί να παίρνει μόνο 300 επιπλέον θερμίδες την ημέρα, η υπερβολική κατανάλωση αναψυκτικών μπορεί να οδηγήσει σε ανεπιθύμητα περιττά κιλά.

Η υπερβολική κατανάλωση αναψυκτικών δεν επιτρέπει επίσης την απορρόφηση του ασβεστίου, αφήνοντας την αίσθηση πρηξίματος και καούρας.

Μελέτες έχουν συνδέσει την κατανάλωση αναψυκτικών με την πρόκληση αφυδάτωσης στην έγκυο, εξαιτίας των χημικών συστατικών που περιέχουν.

Όσο για τα διαιτητικά προϊόντα, ενώ δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι προκαλούν κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, δεν έχουν γίνει αρκετές έρευνες για να μπορεί η έγκυος να τα καταναλώνει με σιγουριά.

Ακόμα και οι συσκευασμένοι χυμοί, λένε οι ειδικοί, μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε ζάχαρη. Παρόλο που τους θεωρούμε υγιεινούς, έχουν αρκετή ζάχαρη και θερμίδες, οπότε είναι προτιμότερο για σας που σας αρέσουν οι δροσιστικοί χυμοί να προτιμάτε τους φυσικούς.

Κατανάλωση αναψυκτικών στην εγκυμοσύνη: Προσοχή και στη ζαχαρίνη

Οι ειδικοί συστήνουν στις γυναίκες να αποφεύγουν την υπερβολική κατανάλωση ζαχαρίνης στον καφέ, το τσάι και τους χυμούς, διότι μπορεί να διεισδύσει στον πλακούντα και να επηρεάσει το βρέφος.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept