Έχετε αϋπνίες; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να τις αντιμετωπίσετε

249

Οι αϋπνίες είναι πρόβλημα που απασχολεί πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι συνέπειες επηρεάζουν  όχι μόνο το σώμα μας, καθώς δεν ξεκουράζεται κατά τη διάρκεια της νύχτας αλλά και τη συμπεριφορά μας κατά τη διάρκεια της επόμενης  ημέρας,  και την απόδοση μας στην εργασία.

Υπάρχουν μικρά τρικ που μπορούν να μας βοηθήσουν να κοιμηθούμε καλύτερα και περισσότερο.

Εννοείται πως δεν καταναλώνουμε καφεΐνη – δηλαδή αναψυκτικά τύπου κόλα ή καφέ ή ακόμη και τσάι) τρεις ώρες πριν κοιμηθούμε. Επίσης  αποφεύγουμε τα βαριά γεύματα αργά το βράδυ, γιατί η διαδικασία της πέψης θα δυσκολέψει τον ύπνο μας.

Αν θέλουμε να πιούμε κάτι πριν κοιμηθούμε μια καλή επιλογή είναι  ένα χαμομήλι ή ένα ζεστό γάλα που βοηθούν τον οργανισμό να χαλαρώσει.

Το αλκοόλ πάλι καλύτερα να το αποφύγουμε, ιδιαίτερα σε μεγάλη ποσότητα  καθώς δεν είναι λύση όσον αφορά την καταπολέμηση της αϋπνίας. Αντίθετα την επόμενη ημέρα θα ξυπνήσουμε με βαρύ κεφάλι.

Καλό είναι να μην βλέπουμε τηλεόραση στο κρεβάτι μας. Αν πάλι το συνηθίζετε επιλέξτε ένα αδιάφορο πρόγραμμα ώστε να μην ξενυχτήσετε για μια ταινία.

Εννοείται πως δεν λύσετε τα προβλήματα σας την ώρα που ξαπλώνετε να κοιμηθείτε.  Όσο εσείς προβληματίζεστε, ο οργανισμός σας βρίσκεται σε υπερεγρήγορση, γεγονός που δυσχεραίνει την αναγκαία χαλάρωση που θα οδηγήσει στον ύπνο. Επιπλέον επειδή το μυαλό σας δεν είναι ξεκούραστο, αντί να βρίσκετε λύσεις στα προβλήματά σας, τα αναμασάτε. Αφήστε τα προβλήματα για το πρωί.

Μην κοιτάτε το ρολόι. Κάθε φορά που κοιτάτε το ρολόι σκέφτεστε ότι έχουν λιγοστέψει οι ώρες που σας μένουν για ύπνο. Η παγίδα του ρολογιού επιτείνει την αϋπνία.

Εάν η αϋπνία συνυπάρχει με άλλα συμπτώματα, όπως η μειωμένη ενεργητικότητα, η πολύ πρωινή αφύπνιση, οι διαταραχές της όρεξης (είτε ιδιαίτερα αυξημένη, είτε μειωμένη) και η απώλεια της ερωτικής επιθυμίας, καλό είναι να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό για την περίπτωση αυτή να αποτελεί σύμπτωμα κατάθλιψης.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept