Αν τρώτε αργά το βράδυ σταματήστε το αμέσως- Τί αποκαλύπτει επιστημονική έρευνα

508

60.000 άτομα που έκαναν τακτικά τσεκ-απ εξετάστηκαν για λογαριασμό επιστημόνων που αναλύοντας τις διατροφικές τους συνήθειες αποφάνθηκαν ότι τρεις είναι οι κανόνες της διατροφής. Να μασάτε αργά, να τρώτε νωρίς και να λέτε όχι στο γλυκάκι μετά το δείπνο.

Σύμφωνα με  νέα ιαπωνική, επιστημονική έρευνα η τακτική αυτή και ο συνδυασμός τους, συμβάλει στον καλύτερο έλεγχο του  δείκτη μάζας του σώματός τους και σμιλεύει τις καμπύλες, μειώνοντας την  περιφέρεια μέσης.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Χαρουχίσα Φουκούντα της Σχολής Ιατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κιούσου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό «BMJ Open», είπαν ότι όσοι τρώνε στα γρήγορα, μασούν βιαστικά και δεν το απολαμβάνουν, χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να νιώσουν χορτασμένοι, ενώ αυτό συμβαίνει νωρίτερα σε όσους τρώνε με αργούς ρυθμούς, περιορίζοντας την καθημερινή κατανάλωση θερμίδων.

Από τους ανθρώπους που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 33.455 έτρωγαν με κανονικό ρυθμό, οι 22.070 το καταβρόχθιζαν στα γρήγορα και οι 4.192 έτρωγαν αργά. Διαπιστώθηκε ότι αυτή η τελευταία ομάδα ήσαν πιο υγιείς από τις άλλες δύο ομάδες.

Σε σχέση με όσους έτρωγαν με…ρυθμό πολυβόλου, όσοι έτρωγαν με κανονικό ρυθμό, είχαν 29% μικρότερη πιθανότητα να είναι παχύσαρκοι, ενώ όσοι έτρωγαν αργά, είχαν 42% μικρότερη πιθανότητα.

Όσοι δεν  έτρωγαν επιδόρπιο μετά το φαγητό, ιδίως το βραδινό, καθώς και όσοι δεν έτρωγαν τίποτε ένα  δίωρο πριν τον ύπνο, είχαν επίσης μικρότερες πιθανότητες παχυσαρκίας.

 

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει