Τι είναι η «παγίδα της αδράνειας» και τι κινδύνους κρύβει

173

Όσοι είναι από 38 έως 50 ετών  πρέπει να δώσουν σημασία στην άσκηση και την ενδυνάμωση νου και σώματος.Καθώς τα ποσοστά δραστηριότητάς τους πέφτουν, χρόνο με το χρόνο, προσθέτουν κιλά αλλά και μισάωρα καθιστικής ζωής στην καθημερινότητά τους.

Οι άνθρωποι, σύμφωνα με το Φυσίατρο, Νευρολόγο James Ives, MPsych (Hons), πέφτουν  έτσι στην  παγίδα της αδράνειας . Αυτό ,όπως λέει, αποδεικνύει και νέα έρευνα που έγινε από τους επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Texas Health Science Center στο Χιούστον (UTHealth).

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η μείωση της σωματικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια μιας δεκαετούς περιόδου στη μέση ηλικία παρατηρήθηκε και στους άνδρες και στις γυναίκες. Για το λόγο αυτό, συνιστούν τουλάχιστον δυόμισι ώρες  μέτριας έντασης δραστηριότητα την εβδομάδα ή μία ώρα και 15 λεπτά έντονης έντασης δραστηριότητας την εβδομάδα ή ισοδύναμο συνδυασμό μέτριας και έντονης έντασης δραστηριότητας.

Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση καταστάσεων όπως είναι η παχυσαρκία, η υψηλή αρτηριακή πίεση και ο διαβήτης τύπου 2 γι αυτό συνιστάται και από τους ειδικούς, οι οποίοι επισημαίνουν ότι οι νεότερες μελέτες έχουν διαπιστώσει τα οφέλη για την υγεία των μεγαλύτερων σε ηλικία ενηλίκων ακόμα και όταν κάνουν μια ήπια βόλτα ή δουλειές του σπιτιού

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο «American Journal of Epidemiology».

Με πληροφορίες από .naftemporiki.gr

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept