ΠΙΕΣΗ: Πώς να τη «ρίξετε» χωρίς να πάρετε ούτε ένα χάπι!

74

rikste-tin-artiriaki-piesi-xoris-farmaka
Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, η άσκηση βοηθάει αρκετά στην μείωσή της.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν
Βρείτε δραστηριότητες που σας ευχαριστούν και ασχοληθείτε με αυτές περίπου 30 λεπτά την μέρα.
Κολύμβηση, τρέξιμο ακόμα και το απλό περπάτημα προσφέρουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η κολύμβηση.
Κολυμπήστε 30 λεπτά τη μέρα και θα δείτε σε χρόνο ρεκόρ σημαντικές αλλαγές.
Η άσκηση είναι ένα μυστικό για να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση. Επίσης έχει βρεθεί ότι ενισχύει την αποτελεσματικότητα του φαρμάκου πίεσης του αίματος αν παίρνετε ήδη κάποιο φάρμακο για την υπέρταση.
Η άσκηση μπορεί να ρίξει την αρτηριακή σας πίεση έως και οκτώ βαθμούς.
Αν πάλι τίποτα από όλα αυτά δεν σας ευχαριστούν, φτιάξτε το δικό σας γυμναστήριο στο σπίτι.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει